loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ دو کتاب رضا رئیسی، نویسنده ادبیات پایداری

نویسندگان مرتبط : رضا رئیسی

کتاب "حلقه" شامل خاطرات همسر سردار شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی) در قالب دومین مجلد از مجموعه "ستاره‌های بی‌نشان" به قلم رضا رئیسی، با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و توسط انتشارات سماء قلم به چاپ دوم رسید.

در این کتاب علاوه بر خاطرات پروین شریعتی، همسر شهید حسن باقری، خاطراتی از زهرا آقاشاهی درباره سال‌های دفاع مقدس، گردآمده است.

در قسمتی از خاطرات همسر شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی) آمده است: «سه، چهار روز از شروع جنگ می‌گذشت. من و یکی،‌ دو نفر از خانم‌ها که دوره نظامی را دیده بودیم، به هر دری می‌زدیم بلکه بتوانیم در این اوضاع کمکی بکنیم... یک بار به طور اتفاقی که به مقر سپاه رفتیم به شهید علم‌الهدی برخوردیم که داشت برای گروهی از جوانان عازم جبهه سخنرانی می کرد.

او به یاری‌مان شتافت. به او گفتم طرح ستادی را در نظر داریم، گفت کمکمان می‌کند. از آموزش و پرورش اهواز مدرسه "نظام وفا" را که از مدارس دخترانه بود برایمان گرفت. سپس گفت: اطلاعیه‌‌ای بنویسید و اعلام موجودیت کنید. می‌دهم رادیو اهواز بخواند.

روز هفتم مهر ماه سال 1359 رسما از طریق رادیو به نام "ستاد مقاومت خواهران پاسدار انقلاب اسلامی" اعلام موجودیت کردیم.»

چاپ اول کتاب "حلقه" در قالب دومین مجلد از مجموعه "ستاره‌های بی‌نشان"، سال 1382 توسط موسسه فرهنگی سماء (سماء قلم) و چاپ دوم در سال 1388 توسط همین موسسه فرهنگی و با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس منتشر شده است.

این کتاب در قطع رقعی و 100 صفحه، با شمارگان 3 هزار نسخه و بهای 10 هزار ریال، عرضه شده است.

از سویی دیگر "هم‌سفر" این نویسنده ادبیات به چاپ دوم رسید. نخستین مجلد از مجموعه "ستاره‌های بی‌نشان" با موضوع خاطرات زنان از سال‌های دفاع‌مقدس و عنوان "هم‌سفر" به قلم رضا رئیسی، توسط انتشارات سماء‌قلم و با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس به چاپ دوم رسیده است.

این کتاب در سه بخش با عناوین؛ "هم‌سفر" (خاطرات ژیلا بدیهیان، همسر شهید محمدابراهیم همت)،‌ "جنگ واقعی" (خاطرات زهره فرح‌نژاد) و "ما زنده‌ایم" (خاطرات مژده امباشی) تدوین شده است.

چاپ اول کتاب "هم‌سفر" در قالب نخستین مجلد از مجموعه "ستاره‌های بی‌نشان"، سال 1382 توسط موسسه فرهنگی سماء (سماء قلم) و چاپ دوم در سال 1388 توسط همین موسسه فرهنگی و با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس منتشر شده است.

چاپ جدید کتاب "هم‌سفر" در قطع رقعی و 107 صفحه، با شمارگان 3 هزار نسخه و بهای 11 هزار ریال عرضه شده است.

کتابهای "قطار پنجاه و هفت" و موج و مرجان" از این نویسنده ادبیات پایداری در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 9 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط