loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی زمینه ها و پیامدهای انقلاب

«انقلاب اسلامی، زمینه ها و پیامدها» جدیدترین کتاب درسی در زمینه تحلیل انقلاب اسلامی برای تدریس درس «انقلاب اسلامی و ریشه های آن» دانشگاههاست که به سفارش معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی نگاشته شده است.
نویسنده کتاب خود چهره آشنا در زمینه مباحث تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی است که علاوه بر تدریس درس انقلاب اسلامی دررشته علوم سیاسی و نگاشتن چندین کتاب در این زمینه، در صحنههای پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی در قبل و بعد از انقلاب حضور داشته است که آخرین مسئولیتش معاونت آموزش و پژوهش وزارت خارجه بوده است.
کتاب حاضر در 3 بخش تنظیم شده است. در بخش نخست نویسنده کوشیده است رهیافتی تئوریک از انقلاب با توجه به نظریههای انقلاب ارائه نماید. سپس در بخش دوم، کوشیده است با تطبیق رویکرد نظری بر ساحت عینی ، تحلیلی از روند شکلگیری پس از انقلاب ارائه نماید و در بخش سوم پارهای از مباحث مرتبط با انقلاب و سایر انقلابها مانند فرانسه و روسیه را عرضه کند.
ویراستاری این کتاب را مانند دیگر کتابهای آموزشی دفتر، آقای امیرعباس رجبی انجام داده است.
این کتاب در 272 صفحه و تیراژ 5000 نسخه، با قیمتی 19000 ریال از سوی دفتر نشر معارف عرضه شده است.
گفتنی است یکی از اهداف اساسی معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی و وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، طراحی و تدوین منابع و متون درسی با رویکردهای متنوع در جهت پاسخگویی به تنوع سلایق مخاطبان دانشجو است که از سوی دفتر نشر معارف منتشر می شوند.
برای تهیه این کتابها می‌توانید از طریق سایت پاتوق کتاب(www.ketabroom.ir) و فروشگاههای دفتر نشر معارف (تهران 88911212-021) و (قم 7735451-0251) و (دفتر مرکزی 7744616-0251) اقدام نمائید.
در زمینه انقلاب اسلامی کتابهای فراوانی موجود است که در بخش طبقه بندی محصولات می توان بازدید کرد.

چهارشنبه 14 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط