loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قادر طهماسبی 6 داستان نوشت

نویسندگان مرتبط : قادر طهماسبی (فرید)

قادر طهماسبی(فرید) با به پایان رساندن نگارش رمانش، مجموعه‌ی شعر جدیدی را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، این شاعر و نویسنده سروده‌هایش را در قالب سپید در کتابی با نام «ماهی، آب، گل» منتشر خواهد کرد.

طهماسبی در توضیحی گفت: سروده‌های مجموعه‌ی «ماهی، آب، گل» شعرهایی هستند که در «آن» اتفاق افتاده‌اند و در آن‌ها بیش‌تر به دنبال طرح وجوه‌ معرفت‌شناختی و دریافت‌ها و دغدغه‌های فلسفی‌ام از هستی برآمده‌ام؛ تا گزارش‌هایی از واقعیت و اجتماع؛ بنابراین زبانش با دیگر کارهایم فرق دارد.

از سویی، او که پیش‌تر از انتشار قصه‌هایش خبر داده بود، یاد‌آور شد، اخیرا رمان «انقلاب پسته‌یی» را به پایان رسانده است و در توضیحی درباره‌ی آن گفت: رمان «انقلاب پسته‌یی» رمانی اجتماعی - سیاسی است که به مسأله‌ی ‌فقر نگاهی دیگر دارد. به نوعی این قصه‌ نگاهی آرمانخواهانه دارد و قهرمان داستان از مطالبات طبقه‌ی متوسط جامعه‌ سخن می‌گوید.

مجموعه‌های داستان «دکتر می فا» و «مرغ‌های بریان و فقری عریان»، و رمان‌های «تلاوت»، «فشندک»، و «کاملی بر وزن همه‌چی از جمله 101»، دیگر آثار آماده‌ی انتشار طهماسبی هستند، که به زودی آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

از جمله آثار منتشرشده به قلم این شاعر و نویسنده به «ترینه»، «پری‌بهانه‌ها»، «پری‌ستاره‌ها» و «پری‌شدگان» می‌توان اشاره کرد که در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 15 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط