loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«اسلام‌گرایی در مصر»؛ پژوهشی در عملکرد جماعت اسلامی

نویسندگان مرتبط : یعقوب توکلی

«اسلام‌گرایی در مصر» نوشته «یعقوب توکلی» عنوان پژوهشی در تفکر و عملکرد جماعت اسلامی است که دوباره از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شده است.

یعقوب توکلی درباره کلیت موضوع کتاب می‌گوید: «با نگاهی ایرانی درصدد تجزیه و تحلیل بر سیر تفکر و شکل‌گیری حکومت اسلامی در مصر بوده‌ام و در واقع این کتاب تلاشی پژوهشی برای بررسی تفکر و عملکرد جماعت اسلامی مصر بخصوص در عصر معاصر بوده است.»

وی درباره هدف نگارش خود از این کتاب بیان می‌کند: «هدف و مقصود من از نوشتن کتاب این بوده که با آوردن شواهد و ارائه اطلاعات به دست آمده از منابع گوناگون، دیدگاه‌های اسلام‌گرایان و عملکرد آن‌ها را در سطح جامعه خودشان تبیین کرده است.

کتاب «اسلام‌گرایی در مصر » نوشته «یعقوب توکلی» در 208 صفحه و 19 بخش با قیمت 3600 تومان و شمارگان2500 نسخه از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شده است.
از این نویسنده کتاب «سبک شناسی تاریخ نگاری معاصر ایران» در فروشگاه های دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 15 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط