loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام موسی صدر در روسیه

نویسندگان مرتبط : سید موسی صدر

انتشارات موراویه در مسکو با همکاری دانشگاه کازان (غازان) در جمهوری تارتارستان، مجموعه‌ای از آثار امام موسی صدر را با نام «ادیان در خدمت انسان» منتشر کرد.

این مجموعه با همکاری و پی‌گیری دکتر سید جواد میری، محقق و استاد دانشگاه و به انتخاب مؤسسه امام موسی صدر منتشر شده و شامل چندین مقاله و سخنرانی از امام موسی صدر است.

در این کتاب علاوه بر زندگی‌نامه و مطلبی مربوط به قضیه ربوده شدن امام موسی صدر، مطالبی هم‌چون «ادیان در خدمت انسان»، «در پاسداشت آزادی»، «اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی»، «اسلام و کرامت انسان»، «ابعاد اجتماعی اسلام»، «اسلام، ارزش‌ها و مفاهیم انسانی»، «اسلام» و « لبنان و تمدن بشری» ترجمه و منتشر شده است.

این مجموعه در هزار نسخه و برای نخستین بار در سال 2009 چاپ و در سراسر کشور روسیه منتشر شده و مترجم آن آقای اسماعیل رستموویچ گیبادولین (عبادالدین) از دانشجویان رشته الاهیات و فلسفه در دانشگاه کازان است.

از این کتاب طی مراسمی در تاریخ یازدهم جولای 2009، در دانشگاه کازان (غازان) جمهوری تارتارستان روسیه، رونمایی شد.

گفتنی است این کتاب، به زبان آذری نیز در کشور آذربایجان چاپ و منتشر شده و کار ترجمه آن به زبان انگلیسی نیز به پایان رسیده و به زودی به این زبان منتشر خواهد شد.

منبع: روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

یکشنبه 18 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط