loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مستند خاک های نرم کوشک

نویسندگان مرتبط : سعید عاکف

مجموعه خاک های نرم کوشک کاری از گروه مستند شبکه دو سیما با موضوع زندگی شهید عبدالحسین برونسی مجوز تولید گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجموعه خاک های نرم کوشک کاری از گروه مستند شبکه دو سیما با موضوع زندگی شهید عبدالحسین برونسی مجوز تولید گرفت. تهیه کنندگی این برنامه را آزیتا رصافی و بیژن شکرریز بر عهده دارند.

رصافی با اشاره به اینکه خاک های نرم کوشک قرار است در پنج قسمت 30 دقیقه ای تولید شود گفت: این برنامه برگرفته از کتابی با همین عنوان است که به چاپ هفتاد و هشتم رسیده و زندگی شهید عبدالحسین برونسی را روایت می کند.

گفتنی است، عبدالحسین برونسی، فرمانده تیپ 18 جواد الائمه (ع) بود که در سال 1321 هجری شمسی در روستای گلبوی کرکن تربت حیدریه به دنیا آمد و در اسفند سال 63 در چهار راه جاده خندق به درجه والای شهادت نایل آمد.
گفتنی است پیش از این کتابی به همین نام از سعید عاکف منتشر شده است که جزو پرفروشترین کتابهای ادبیات پایداری است که در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 28 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط