loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه اندازی وب ‌سایت آذریزدی

رئیس حوزه هنری استان یزد از طراحی و راه‌ اندازی وب ‌سایت اختصاصی استاد مهدی آذریزدی، نویسنده فقید کشورمان خبر داد.

محمد ملک ‌ثابت در گفتگو با خبرنگار مهر در یزد اظهار داشت: این وب ‌سایت اختصاصی، همزمان با چهلمین روز درگذشت پدر ادبیات کودکان و نوجوانان ایران به کوشش حوزه هنری استان یزد با قالب ‌بندی جدید طراحی و راه‌ اندازی شد.

وی افزود: در این وب ‌سایت اطلاعاتی در زمینه زندگی آذریزدی، تالیفات، دست ‌نوشته‌ ها، مقالات، نقد آثار، آذریزدی از زبان دیگران، گالری عکس، فیلم و ... قابل دسترسی است.

ملک‌ ثابت خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌ توانند برای دسترسی به این وب ‌سایت به نشانی اینترنتی www.azaryazdi.ir و برای ارسال نظرات و پیشنهادات خود به آدرس info@azaryazdi.ir مراجعه کنند.

این مسئول یادآور شد: وب ‌سایت اختصاصی مهدی آذریزدی با حمایت و پشتیبانی حوزه هنری استان یزد طراحی و راه‌ اندازی شده و کلیه حقوق این سایت متعلق به این مرکز خواهد بود.

وی همچنین از رونمایی از تمبر استاد مهدی آذریزدی خبر داد و افزود: این تمبر یادبود نیز همزمان با مراسم چهلمین روز درگذشت این نویسنده فقید توسط استاندار یزد رونمایی شد.

ملک‌ ثابت بیان داشت: این تمبر یادبود با هزینه حوزه هنری یزد و همکاری اداره کل پست استان با هدف نکوداشت یاد و خاطره این نویسنده فقید با تصویر وی منتشر شد.

مهدی آذریزدی، خالق بیش از 35 اثر برای کودکان و نوجوانان در 18 تیرماه سال‌ جاری به دلیل عارضه عفونت ریوی در سن 87 سالگی در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت و پس از انتقال به یزد در حسینیه خرمشاه در محله وی به خاک سپرده شد.

مجموعه 8 جلدی قصه های خوب برای بچه های خوب این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 2 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط