loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابهای تازه محمدرضا سرشار

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

محمدرضا سرشار(رضا رهگذر) «دوستی پردردسر» را شامل مجموعه‌ای گزینش شده از داستان‌های ترجمه‌ای ویژه مخاطبان نوجوانان دراختیار انتشارات سوره مهر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا این کتاب که قریب به 10 داستان از نویسندگان مختلف را شامل می‌شود، مشتمل بر داستان‌هایی از نویسندگان مختلف است که بخشی از آنها پیشتر توسط نویسندگان روسی به زبان فارسی ترجمه شده‌اند و رهگذر نسبت به بازنویسی آنها اقدام کرده است.

سوره‌ مهر هم‌چنین براساس طرح «تجمیع آثار» نویسندگان پرسابقه دو کتاب «نردبان جهان» و «تشنه دیدار» را ویژه نوجوانان از این نویسنده ادبی زیر چاپ دارد. تاکنون براساس این طرح پانزده مجموعه از بیست مجموعه نوجوانانه سرشار رهگذر پس از جمع‌آوری از موسسات انتشاراتی مختلف، تجدید چاپ شده‌اند.

براساس این خبر، «نگو نمی‌توانم» و «کک به تنور» ازدیگر آثار این نویسنده نیز بناست توسط انتشارات سروش برای چهارمین بار تجدید چاپ شوند. «کک به تنور» داستانی عامیانه است که به قلم سرشارپیش از اینها به صورت اثری آهنگین نوشته شده بود.

سه کتاب «نقد ادبی، آفاق و فایده‌ها»، «رویکرد‌های نقد ادبی» و «پیشینه داستان و داستان‌نویسی از گذشته تا امروز» نیز عناوین آثاری هستند که بناست با قلم رضا رهگذر توسط انتشارات کانون اندیشه راهی بازار شوند.

کتاب‌های فوق در سلسله کتاب‌هایی قرار دارند که بناست به طور خلاصه و روشمند به مسائل ادبیات داستانی ویژه جوانان بپردازند. براساس گفته این نویسنده ادبی او بناست بیست جلد از این آثار را با قلم خود وارد بازار کند.

محمدرضا رهگذر این روزها مشغول تالیف کتاب پژوهشی «چشم‌انداز ادبیات داستانی پس از انقلاب» است که بنا بود سال گذشته آن را با همت پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی راهی بازار کند، اما در عمل این مهم ممکن نشد. وی تاکنون کار تالیف و پژوهشی 70 درصد این کار را به پایان برده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاه های دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•آنک آن یتیم نظر کرده
•راز شهرت صادق هدایت
•پشت دیوار شب (مجموعه داستان)

پنجشنبه 5 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط