loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

"هنر از دیدگاه رهبری" منتشر خواهد شد

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

دیدگاههای رهبر معظم انقلاب در مورد هنر اسلامی در کتابی با عنوان "هنر از دیدگاه رهبری" منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این پژوهش را ابوذر زارع درخشان و حسین همازاده ابیانه از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع) انجام داده اند.

در این کتاب تحلیلها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه نقش هنر در فرهنگ عمومی و ترسیم خط مشی مناسب برای هنرمندان ارائه شده است.

مؤلفان در این کتاب با اشاره به اینکه بیان هنری هر موضوع، ماندگاری آن را بیشتر می کند، تأکید کرده اند که برای انتقال مفاهیم متعالی و غنی اسلامی گریزی از استفاده از ابزار هنر نیست و در این راستا اندیشه های مقام معظم رهبری و مطالعات گسترده ایشان در عرصه هنر می تواند به عنوان یک استراتژی فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

برخی از مطالب این کتاب در مقاله‌ای با عنوان "هنر از دیدگاه رهبری" در شماره 33 دوفصلنامه "نامه صادق" دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسیده است.

در زمینه دیدگاههای رهبر معظم انقلاب کتابهای فراوانی در بخش «امام و رهبری» طبقه بندی محصولات سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 10 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط