loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توکلی: پژوهشی متفاوت از جنبش اسلامگرایی در راه است

نویسندگان مرتبط : یعقوب توکلی

یعقوب توکلی قصد دارد در کتابی به صورت تاریخی و ریشه‌ای با دیدی متفاوت به پدیده مصر و جنبش اسلامگرایی بپردازد.
به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب توکلی نویسنده و پژوهشگر قصد دارد به ‌زودی کتابی درباره جنبشهای اسلامی در مصر به چاپ رساند و در این کتاب سعی کرده با نگاهی نو و دید امروزین به جهان اسلام بپردازد.

توکلی با اشاره به کتاب گذشته‌اش به نام "اسلامگرایی در مصر" گفت: قصد دارم سخنان و حرفهای جدیدی از مصر و پدیده اسلامگرایی را در مسیر جدیدی به رشته تحریر درآورم و تلاشم بر این بوده این کتاب را با نگاه امروزی و واقعگرایانه به صورت تاریخی بنویسم.

وی با اشاره به اینکه بخش فراوانی از این نوشته‌ها آماده است و به صورت ریشه‌ای موضوع را مورد کنکاش قرار داده‌ام اظهار امیدواری کرد بتواند به زودی آن را با همکاری انتشارات سوره مهر منتشر کند.

یعقوب توکلی نویسنده و پژوهشگر، کارشناس تاریخ و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که به ‌تازگی دو کتاب "دو نظریه تروریسم و فداکاری در تاریخ معاصر ایران" و "پیامدهای حمله احتمالی آمریکا به ایران" را نوشته و برای انتشار به دست انتشارات سوره مهر سپرده است.


پنجشنبه 12 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط