loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ چهارم جشن حنابندان

نویسندگان مرتبط : محمدحسین قدمی

کتاب "جشن حنابندان" نوشته محمدحسین قدمی و شامل خاطراتی از دو عملیات‌ کربلای 5 و بیت‌المقدس 4 ، برای چهارمین بار توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.\
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدحسین قدمی، در این کتاب خاطرات خود را از دو عملیات کربلای 5 و بیت‌المقدس 4 در قالب گزارش تنظیم کرده و به توصیف صحنه‌های جنگ، روابط رزمندگان و ایثار و از خودگذشتگی آنان پرداخته است.

وی همچنین از نحوه برخورد رزمندگان ایرانی با اسرای عراقی و دیدار از حلبچه و ابزار انزجار و تنفر مردم عراق از صدام در سال‌های جنگ، خاطراتی را بازگو کرده است.

چاپ چهارم "جشن حنابندان"‌ در قطع رقعی و 415 صفحه و با شمارگان 2500 نسخه و بهای 68000 ریال توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

محمد‌حسین قدمی سال 1330 در شهر تهران متولد شده و معلم است. وی از سال 1367 به جمع نویسندگان دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری پیوست و از سال 1371 مسوولیت برنامه شب خاطره دفاع مقدس این دفتر را عهده‌دار شده است.

این کتاب و دیگر کتابهای دفتر هنر و ادبیات مقاومت حوزه هنری در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 13 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط