loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابهای تازه آیت‌الله مظاهری

کتاب‌های مقدمه و منزل اول شرح منازل هفتگانه عرفان آیت‌الله مظاهری تحت عنوان «سلوک معنوی در پرتو قرآن و عترت» و «یقظه و بیداری» منتشر شد.

جلد اول کتاب تحت عنوان مقدمه منازل هفتگانه عرفان در یک دیباچه و چهارده فصل به سلوک معنوی در قران و عترت، شب‌زنده‌داری، نماز شب، نماز، قرآن، عترت، اراده، قاطعیت در گفتار، فعالیت، ذکر، دعا و انقطاع الی‌الله، توکل، صبر و سعه صدر می‌پردازد.

جلد دوم این مجموعه نیز تحت عنوان «منزل اول: یقظه و بیداری» در دو فصل به مباحثی چون حرکت به سوی خدا، منازل سیر و سلوک، نکات اساسی در سیر و سلوک، جذبه، ایثار، توجه، غفلت، تفکر، تذکر و مراقبت پرداخته است.

به گفته «علی رعنایی» مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مظاهری، ویژگی این مجموعه برخورداری از بیان و قلم قابل فهم، روان و عاری از صطلاحات غامض عرفانی بوده و همین امر باعث شده افراد گوناگون در سطوح مختلف و با معلومات متفاوت بتوانند از مباحث این کتاب بهره لازم را بگیرند.

یادآور می‌شود این کتاب‌ها هفدهمین و هیجدهمین اثر این استاد برجسته اخلاق و شاگرد امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی است که در ذیل مجموعه آثار عرفانی وی توسط مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا‌(س) ناشر آثار آیت‌الله مظاهری به زیور طبع آراسته شده است.

از این استاد اخلاق کتابهای «تربیت فرزند از دیدگاه اسلام»، «اخلاق در خانه» و «عوامل کنترل غرایز در زندگی» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 15 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط