loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مراحل عرفان»، «قلمرو دل» و «به پسرم» منتشر شدند

نویسندگان مرتبط : جواد محدثی | فاطمه شهیدی

سه کتاب «مراحل عرفان»، «قلمرو دل» و «به پسرم» از سوی دفتر نشر معارف منتشر شدند.

«مراحل عرفان»
«مراحل عرفان» مجموعهای از پرسشها و پاسخهایی درباره عرفان و مراحل عرفان است که توسط حجت الاسلام دکتر محمدجواد رودگر ارائه شده است. این کتاب به شش سؤال درباره معنای عرفان، انواع عرفانی، مراحل عرفان، مراحل سیر و سلوک، ویژگیهای استاد یا پیر راه، مرید و مراد پاسخ می دهد.
«مراحل عرفان» در 84 صفحه و در تیراژ پنج هزار نسخه در قطع پالتویی منتشر شده است .
حجت الاسلام رودگر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است که تاکنون دهها کتاب و مقاله از وی منتشر شده است.

* «قلمرو دل»
«قلمرو دل» نوشته حجت الاسلام جواد محدثی، نویسندة مشهور ادبیات دینی، به همت دفتر نشر معارف منتشر شد.
این کتاب در 20 مقاله کوتاه ادبی، به آداب، اخلاق و سیر و سلوک دانشجویی می پردازد که پیش از این به صورت سلسله مقالاتی در مجله پرسمان چاپ شده است.
«قلمرو دل»، هفتمین دفتر از سلسله کتابهای ماهنامه پرسمان است که در 168صفحه و تیراژ 5000 نسخه، با قیمت 14000 ریال در قطع پالتویی منتشر شده است.
کتابهای پرسمان مجموعه ای از مقالات، یادداشت ها و داستان های ماهنامه پرسمان، معاونت آموزش و تبلیغ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههاست که تاکنون 7 جلد آن از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است. «خدا خانه دارد»، «سلوک دانشجویی»، «به پسرم»، «می شکنم در شکن زلف یار» و «آش رشته دانشجویی» از جمله کتابهای این مجموعه هستند که با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان مواجه شدند و بارها تجدید چاپ شدند.

* «به پسرم»
«به پسرم» ترجمه بخش هایی از نامه سی و یکم نهج البلاغه (وصیتنامه امام علی(ع) به فرزندش امام حسن(ع)) به اهتمام فاطمه شهیدی است که از سوی دفتر نشر معارف به چاپ دوازدهم رسید.
این کتاب که پیش از این با نام «و آنگاه مرد حکیم گفت» بارها چاپ شده است، دفتر ششم از مجموعه کتابهای ماهنامه پرسمان است «به پسرم» در 72 صفحه ، تیراژ 5000 نسخه، با قیمت 7000 ریال در قطع پالتویی به چاپ دوازدهم رسیده است.

برای تهیه این کتابها می‌توانید از طریق سایت دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف با نام پاتوق کتاب(www.ketabroom.ir) و فروشگاههای دفتر نشر معارف (تهران 88911212-021) و (قم 7735451-0251) و (دفتر مرکزی 7744616-0251) اقدام نمائید.

پنجشنبه 19 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط