loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدیدچاپ دو کتاب سرشار

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

کتاب‌های پنجم و ششم مجموعه «قصه‌های انقلاب» به قلم محمدرضا سرشار از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش ستاد خبری انتشارات سوره مهر، کتاب‌های پنجم و ششم «قصه‌های انقلاب» که مجموعه داستان‌های گردآوری شده محمدرضا سرشار (رهگذر) با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی در قالب داستان‌های کوتاه فارسی برای گروه سنین ادبیات نوجوانان است.

انتشار نخستین کتاب این مجموعه به سال 1365 بر می‌گردد. گردآوری و نگارش کتاب‌های دوم، سوم ، چهارم از سوی محمدرضا سرشار در قالب داستان‌های کوتاه فارسی و شمارگان بالای 38 هزار نسخه هر کدام از کتاب‌های مجموعه انقلاب سبب شد که 2 کتاب دیگر در شماره های مجزا منتشر شود.

کتاب‌های پنجم و ششم «قصه‌های انقلاب» محمدرضا سرشار که در سال 1374 هر کدام در 5500 نسخه منتشر شد، هم‌اکنون از سوی انتشارات سوره مهر برای چاپ مجدد آماده شده است.

این مجموعه داستانی در حال صفحه‌آرایی است و به زودی منتشر می‌شود.

محمدرضا سرشار(رهگذر) سال ۱۳۳۲ در شهر کازرون متولد شده و دارای نشان درجه یک هنری(معادل دکتری) است و تاکنون، سردبیری چند ماهنامه کودک و نوجوان، مجله "ادبیات داستانی" و گاهنامه‌های "پویش"، "اصحاب قلم" و "قلمرو" و مسوولیت واحد ادبیات و کمیته داستان چندین نهاد و ریاست و نایب رییسی "انجمن قلم ایران" از سمت‌های وی بوده‌اند.

"راز شهرت صادق هدایت"، "حقیقت بوف کور"، "آن قصه که در کتاب‌ها آمده بود" و "آنک آن یتیم نظر کرده" از جمله آثار منتشر شده محمدرضا سرشار (رهگذر) هستند که در کتابفروشی های دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و دیگر مراکز مرتبط در سراسر کشور قابل تهیه اند.

یکشنبه 22 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط