loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار اثر جدید علامه مرتضی

نویسندگان مرتبط : سید جعفر مرتضی عاملی

کتاب «الصحیح من سیرة ‌الامام علی(ع)» به قلم آیت‌الله سید‌جعفر مرتضی عاملی لبنانی به همت مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به چاپ رسید.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، کتاب «الصحیح من سیرة ‌الامام علی(ع)» به قلم علامه محقق آیت‌الله سید‌جعفر مرتضی عاملی در 20 جلد به زندگی‌نامه و سیره عملی مولای متقیان حضرت علی ابن ابی‌طالب(ع) می‌پردازد.
اولین دوره کتاب الصحیح من سیرة‌ الامام علی(ع) به تعداد 2000 دوره و در تاریخ 1388 ه.ش/ 1430 ه.ق با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) چاپ شده است.
یادآور می‌شود که آیت‌الله سید‌جعفر مرتضی عاملی لبنانی یکی از اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل‏بیت(ع) است که از وی قبلا کتاب «الصحیح من سیرة ‌النبی‌الاعظم(ص)» در 35 جلد به همت انتشارات دار‌الحدیث منتشر شد
اولین چاپ این کتاب، به شمارگان 2 هزار دوره از سوی انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در قم منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی است از این مورخ و اندیشمند برجسته تاریخ معاصر کتابهای «سیرت جاودانه (دوره 2 جلدی)»، «امام علی (ع) و خوارج»، «سلمان فارسی» و « تحلیلی از زندگانی سیاسی امام حسن مجتبی (ع)» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 23 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مسلم نظری

سلام
کاش ترجمه میشد به فارسی

21 آذر 1402

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط