loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب فکاهی «صهیونیست‌ها»

دبیر موسسه سیره قم از انتشار کتاب فکاهی صهیونیست‌ها در روز جهانی قدس خبر داد. هادی دریس گفت: این کتاب شامل کلمات قصار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص روز قدس، فلسطین و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تعاریفی از هلوکاست، نامه رئیس جمهور به صدراعظم آلمان درباره هلوکاست، نظرات مورخان و محققان بین‌المللی در موضوع فلسطین ، نظرات مورخان در حمایت از مواضع رئیس جمهور در خصوص هولوکاست از بخش‌های عمده این کتاب است.

دبیر موسسه سیره قم با اشاره به طراحی موضوع هولوکاست به صورت کاریکاتور، لطیفه و فکاهی اظهارکرد: این موسسه که از جمله سازمان‌های مردم نهاد سازمان جوانان استان قم است در سال گذشته طی فراخوانی در میان جوانان کشور اقدام به جمع‌آوری نظرات آنها در خصوص هولوکاست به صورت فکاهی و لطیفه کرد که بیش از 90 هزار جوان ایرانی در آن مسابقه شرکت کردند.

دریس افزود: در این کتاب نظرات برخی از جوانان کشور نیز که در این فراخوان شرکت کرده بودند به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به نامگذاری عنوان کتاب گفت: جنایات صهیونیست‌ها اگرچه تلخ وهولناک بوده ولی داستان‌ها وافسانه‌های ساختگی آنها همانند هلوکاست وکوره‌های آدم‌سوزی ونسل‌کشی یهودیان بیشتر شبیه طنز وفکاهی است.

دریس افزود: حماقت‌های پی در پی رژیم غاصب اسرائیل در حمله به مردم مظلوم وبی‌دفاع فلسطین و لبنان ونتایج مفتضح وشکست آن، خود به مثابه دیوان طنز است که متاسفانه افسانه هلوکاست را توجیهی برای خوی ددمنشی و تجاوزات خود می‌دانند.

دبیر موسسه سیره قم با اشاره به رونمایی کتاب در روز جمعه همزمان با روز قدس تصریح کرد: این کتاب به صورت رنگی و در قطع خشتی کوچک که دارای 84 صفحه است که با مشارکت سازمان جوانان استان قم به چاپ رسیده است.

در زمینه صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس کتابهای «صهیونیسم: نوزایی، استقرار، فروپاشی»، «پروتکلهای دانشوارن صهیون، برنامه عمل صهیونیسم جهانی»، «براندازی صهیونیستی در امپراطوری عثمانی»، «از جولانگاه استر تا وادی صهیون»، «اسطوره های صهیونیستی در سینما»، «پان ترکیسم و صهیونیسم»، «صهیونیسم و رسانه»، «صهیونیسم مسیحی»، «یهود و صهیونیسم ؛ تحلیل عناصر قومی ، تاریخی و دینی یک فاجعه»، «یهودی سوزی؛ افسانه پردازی صهیونیسم»، «سناریوی جنگ نفت : بازنگری نقش صهیونیسم در تحولات خاورمیانه»، «پرونده اسرائیل و صهیونیزم سیاسی»، « تاثیر انتفاضه بر رژیم صهیونیستی»، «ده فرمان جنبش صهیونیسم»، «پروتستانتیزم ، پیوریتانها و مسیحیت صهیونیستی»، «محاکمه صهیونیسم اسرائیل»، «نفوذ صهیونیسم بر رسانه های خبری و سازمانهای بین المللی»، «فراصهیونیسم ؛ تقابل یا تداوم صهیونیسم»، «عملکرد صهیونیسم نسبت به جهان اسلام»، «هولوکاست»، «هولوکاست»، «هولوکاست= Holocaust»، «هولوکاست دروغ مقدس غرب»، «ماجرای هولوکاست بازنگری تاریخی کشتار یهودیان»، «گریز از آینده ؛ مجموعه مقالاتی پیرامون هولوکاست»، «پس پرده ی هولوکاست»، «افسانه سازان هولوکاست» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 31 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط