loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار پنج فیلمنامه‌ جدید

پنج فیلمنامه‌ و پنج اثر ترجمه‌شده در حوزه سینما و انیمیشن با سپری کردن مراحل مختلف چاپی به زودی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر ‌شود._
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد خبری انتشارات سوره مهر، عزیزالله حاجی مشهدی- مدیر مدرسه کارگاهی فیلمنامه‌نویسی حوزه هنری، گفت: مجموعه این کتاب‌ها و فیلمنامه‌ها که در مراحل مختلف چاپی قرار دارند زیر نظر مدرسه کارگاهی فیلم‌نامه‌نویسی برای ارتقای آگاهی و سطح کیفی کار فیلمنامه‌نویسان جوان به چاپ می‌رسند.

به گفته وی، فیلمنامه‌های «به همین سادگی» نوشته شادمهر راستین و رضا کریمی، «دلخون» محمدرضا رحمانی، «فرزند خاک» محمدرضا گوهری و محمدعلی آهنگر، «خیلی دور، خیلی نزدیک» رضا میرکریمی و محمدرضا گوهری و «یک وجب از آسمان» علی وزیریان از کارهایی است که برای چاپ به دست انتشارات سوره مهر سپرده شده است.

حاجی‌مشهدی درباره کتاب‌های ترجمه‌شده، گفت: کتاب‌های «چگونه فیلمنامه‌ پویانمایی بنویسیم» نوشته ولی مهدی‌پور، «فیلمنامه کوتاه از مفهوم تا تولید» اثر فراهانی زنگارگی، «مبانی فیلم‌نامه‌نویسی» نوشته جلیل شاهری لنگرودی، «انیمیشن‌نویسی و پردازش متن» اثر حمید خادمی و «فیزیک در سینما» نوشته نادیان زکالوند نیز برای چاپ در اختیار این انتشارات قرار گرفته است.

چهارشنبه 1 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط