loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار آثار آل‌احمد در اینترنت

نویسندگان مرتبط : جلال آل احمد

دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل‌احمد بیش از سی اثر این نویسنده را روی سایت اینترنتی این جایزه ادبی قرار داده است.جایزه جلال، مهم‌ترین جایزه ادبی کشور در حوزه ادبیات داستانی است که از سوی موسسه خانه کتاب بنیان‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)‌، این آثار شامل برخی از آثار تالیفی، ترجمه‌ها و مقالات این نویسنده است که برای نخستین بار در سایت جایزه ادبی جلال منتشر می‌شوند.

جایزه جلال، مهم‌ترین جایزه ادبی کشور در حوزه ادبیات داستانی است که از سوی موسسه خانه کتاب بنیان‌گذاری شده است.

جلال آل‌احمد، نویسنده و منتقد اجتماعی در دوم آذرماه سال 1302 در خانواده‌ای مذهبی متولد شد. او هرگز نتواست در یک جا آرام بگیرد و شاید تحت تاثیر همین زندگی پرتکاپو و سرشار از مساله بود که آل‌احمد به شیوه و سبک جدیدی از نویسندگی دست یافت و گفته می‌شود تا مدت‏ها نویسندگان جوان نسل بعد از خود را، شیفته زبان و اندیشه خویش کرد.

از جمله آثاری که در سایت جایزه ادبی جلال آل‌احمد منتشر شده، می‌توان به کتاب‌هایی چون «دید و بازدید»، «از رنجی که می‌بریم» و «زن زیادی» (در حوزه داستان) و از ترجمه‌ها نیز به کتاب‌هایی چون: «قمار باز»، «سوءتفاهم» و «دست‌های آلوده» اشاره کرد.

سایت اینترنتی جایزه جلال آل احمد به نشانی www.aleahmad.ir آماده میزبانی از علاقه‌مندان این نویسنده بزرگ کشورمان است.

همه آثار این نویسنده و منتقد ادبی متعهد در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجودو قابل تهیه است که برخی از آنها عبارتند از:
•قصه های جلال: برگزیده داستان های کوتاه جلال آل احمد
•نفرین زمین
•نون و القلم
•یک چاه دو چاله و مثلاً شرح احوالات

چهارشنبه 1 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط