loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

میرشکاک اسرار طنزپردازی را آموزش می‌دهد

نویسندگان مرتبط : یوسفعلی میرشکاک

کارگاه‌های آموزشی ابزار و اسرار طنزپردازی با حضور یوسفعلی میرشکاک از سه شنبه هفتم مهر در تالار اندیشه حوزه هنری برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، پنجمین دوره کارگاه های آموزشی ابزار و اسرار طنزپردازی که قرار بود از شهریورماه در حوزه هنری برپا شود، به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان با وقفه ای یک ماهه از سه شنبه هفتم مهر در تالار شماره شماره 2 اندیشه حوزه هنری برپا می شود.

بنا به اعلام روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، این دوره نیز همچون دوره های پیشین ، از 12 جلسه کارگاهی تشکیل شده است که یوسفعلی میرشکاک، مدرس و طنزپرداز با سابقه حوزه هنری در آن ضمن تدریس ابزار و اسرار طنزپردازی به بررسی تحلیلی تاریخ طنز نیزخواهد پرداخت.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه ها می توانند با مراجعه به دفتر طنز حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه و یا از طریق پایگاه اینترنتی دفتر طنز به نشانی daftaretanz.ir ثبت نام کنند.

پنجمین دوره کارگاه های آموزشی ابزار و اسرار طنزپردازی سه شنبه ها ساعت 17 دایر می شود.

از این نویسنده و شاعر برجسته کتابهای «زخم بی بهبود»، «نشان های آن بی نشان»، «دیپلمات نامه» و «فرامرز نامه» و مقالاتی در «کتاب طنز» (1)، (2)، (3) و (4) در فروشگاههای دفتر نشر معاف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 2 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط