loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تبیین برتری‌های عرفات اسلامی در مجموعه «از راه تا راز»

نویسندگان مرتبط : سید یحیی یثربی

تبیین برتری‌های عرفات اسلامی در اولین جلد از مجموعه «از راه تا راز» تالیف دکتر سید یحیی یثربی از سوی شرکت سهامی کتاب‌های جیبی، وابسته به موسسه انتشارات امیرکبیر منتشر شد./
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب با توجه به علاقه ایرانیان به عرفان و انتشار تعالیم مکتب‌های مختلف عرفانی در جامعه به رشته تحریر در آمده و به اثبات برتری همه جانبه عرفان اسلامی در مقایسه با عرفان‌های ملل و اقوام دیگر پرداخته است.

این کتاب با عنوان «از راه تا راز» در پنج دفتر تنظیم شده‌ و دفتر اول «آشنایی و شناخت» نام دارد، دفتر بعدی با عنوان «آغازینه‌های سلوک» به تشریح وسوسه‌ها و نگرانی‌های عرفان می پردازد.

سومین دفتر از این مجموعه با عنوان «آیین راه» مراحل و منازل سیر و سلوک عرفانی را ترسیم کرده و«یافته‌ها» چهارمین دفتر این مجموعه است که به تبیین حالات و مقالات عرفانی توجه دارد. در آخرین دفتر با نام «آدمی دیگر و عالمی دیگر» به مسائل بقای بعد از فنا، ولایت و خلافت توجه شده است.

چاپ اول کتاب «از راه تا راز (جلد اول)» از سوی شرکت سهامی کتاب‌های جیبی در شمارگان 1500 نسخه، 486 صفحه و بهای 60000 ریال راهی بازار نشر شده است.

از دکتر یثربی کتابهای «عرفان و شریعت»، «عرفان عملی در اسلام» و «قلعه و قلندر» در فروشگهای دفتر نشر معارف موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 2 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط