loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب "خاک‌های نرم کوشک" به چاپ صد و دهم می‌رسد

نویسندگان مرتبط : سعید عاکف

سعید عاکف، نویسنده کتاب "خاک‌های نرم کوشک" (زندگی‌نامه سردار شهید عبدالحسین برونسی) گفت: این کتاب با چاپ نودوپنجم در بازار نشر موجود و تیراژ تاکنون آن از مرز 285 هزار نسخه گذشته است. "خاک‌های نرم کوشک" تا پایان سال جاری به چاپ صد و دهم می‌رسد.

سعید عاکف، نویسنده و مسوول انتشارات "ملک اعظم" در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هنرمندان، کارگردانان، نویسندگان و پژوهشگران دفاع‌مقدس در ماه مبارک رمضان امسال، اظهار داشت: بیانات ایشان درباره رشد و شکوفایی هنر و ادبیات دفاع‌مقدس در طی این سال‌ها، ظرافت‌های خاصی داشت.‌ به نظر من کتاب‌های بسیاری در حوزه ادبیات پایداری به چاپ رسیده‌اند که به دلیل تبلیغ نادرست و معرفی محدود، مغفول مانده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تبلیغات انجام شده در رادیو و تلویزیون برای کتاب "دا" (خاطرات زهرا حسینی از جنگ تحمیلی در خرمشهر)، اگر این برنامه‌ها برای کتاب "خاک‌های نرم کوشک" یا "هم‌پای صاعقه" نوشته گلعلی بابایی و حسین بهزاد صورت گرفته بود، این کتاب‌ها به چاپ سیصدم می‌رسیدند.

عاکف خاطر نشان کرد: چاپ مکرر کتابی مانند؛ "خاک‌های نرم کوشک" نشانه پیشرفت ناشران خصوصی در عرصه ادبیات دفاع‌مقدس است که باید مورد حمایت و تشویق مسوولان این حوزه قرار گیرند.

وی از چاپ نود و پنجم کتاب "خاک‌های نرم کوشک" (زندگی‌نامه سردار شهید عبدالحسین برونسی) توسط انتشارات "ملک اعظم" خبر داد و افزود: چاپ 95 این کتاب با شمارگان 3 هزار نسخه در بازار نشر موجود و تیراژ این کتاب تاکنون از مرز 285 هزار نسخه گذشته است و تا پایان سال جاری به چاپ صد و دهم می‌رسد.

مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از هنرمندان، ‌نویسندگان، کارگردانان و شعرای دفاع‌مقدس در ماه مبارک رمضان امسال تصریح کردند: "این که تصور بشود که هنر دفاع مقدس در جامعه‏ ما مخاطب ندارد، طالب ندارد، این هم خطاى بزرگى است، از اشتباهات فاحش است؛ اگر کسى این را خیال کند. تحقیقاً پرمشترى‏ترین آثار هنرى بعد از انقلاب در زمینه‏هاى مختلف، آن آثار هنرى است که مربوط به دفاع مقدس بود؛ چه در زمینه‏ فیلم و سینما، چه در زمینه‏ کتاب، خاطره، داستان. همین چند تا کتابى که در واقع تیراژهایشان بى‏سابقه است ـ در کشور ما چنین تیراژهایى وجود نداشته که در ظرف 2 سال، صد بار کتابى چاپ بشود. این‌که به من گزارش دادند، کتابى است در باب دفاع مقدس، همین کتاب "خاک‌هاى نرم کوشک" یا کتاب "دا" که در کمتر از 2 سال، شنیدم بیش از هفتاد بار به چاپ رسیده! ما هیچ‌گونه کتابى از کتاب‌هاى گوناگون را با این تیراژها نداریم ـ مخصوص کتاب‌هاى مربوط به دفاع مقدس است."

دوشنبه 6 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط