loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار رمانی از هاشم زاده

رمان «او سلمان شد» به قلم «سید ناصر هاشم‌زاده» با موضوع زندگی سلمان فارسی، صحابه پیامبر اکرم(ص)، از سوی مؤسسه چاپ و نشر بین‌الملل منتشر شد.

رمان «او سلمان شد» به قلم «سید ناصر هاشم‌زاده» داستان سلمان فارسی صحابه پیامبر اکرم(ص) را از دوران نوجوانی تا زمان حضور به نزد پیامبر اکرم(ص) را روایت می‌کند که در طی آن «سلمان» مسلمان شده و نام او نیز از روزبه به سلمان تغییر پیدا می‌کند.

این کتاب به قلم در 49 فصل تدوین شده است و سیر تحولات روحی سلمان فارسی را از زمان آشنایی با دین اسلام تا مراجعت به عربستان در خود دارد.

از ویژگی‌های متن این کتاب که آن را از سایر آثار مشابه آن متمایز کرده است، می‌توان به نثر توصیفی نویسنده اشاره کرد که حالات روحی، شخصیت و تفکرات سلمان فارسی را در مواجهه با پیروان سایر ادیان و به زیبایی توصیف می‌کند و پرسشگری موجود در ذهن و اندیشه او را به در قالب داستان به مخاطب خود ارائه می‌کند. علاوه بر این توصیف سلوک فردی سلمان در راه مسافرت خود از ایران به سمت مدینه که در بسیاری از گوشه‌های متن خواننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نیز یکی دیگر از نقاط قوت این اثر به شمار می‌آید.

کتاب «او، سلمان شد» در شمارگان 3000 نسخه، 260 صفحه و قیمت تقریبی32000 ریال توسط موسسه چاپ و نشر بین‌الملل روانه بازار نشر کتاب شده است.

هاشم‌زاده پیش از این، در نگارش فیلمنامه‌های «بید مجنون» و «به رنگ خدا» با مجید مجیدی همکاری داشته است و از وی نیز آثاری مانند نگار دانش، عیار دانش، فرمان (ترجمه نامه امام علی (ع) به مالک اشتر) و انصارالحسین ( ترجمه کتابی به همین نام از آیت‌الله شمس الدین، از علمای برجسته لبنان) روانه بازار کتاب شده است

درباره شخصیت این یار بزرگ پیامبر اسلام(ص) کتاب «سلمان فارسی» نوشته علامه جعفر مرتضی عاملی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 20 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط