loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه مقالات «دین و رسانه» منتشر می‌شود

مجموعه مقالات ترجمه شده با موضوع «دین و رسانه‌» در قالب مجموعه 4 جلدی «جستارهایی در فرهنگ رسانه و فن‌آوری» منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، کتاب «جستارهایی در فرهنگ رسانه و فن‌آوری»، عنوان مجموعه‌ای است چهار جلدی که مشتمل بر مجموعه مقالاتی است با موضوع رسانه و فن‌آوری، رسانه و دین و رسانه و اخلاق زیر نظر «مهدی محسنیان‌راد» تهیه و تدوین شده است.

در جلد اول از این مجموعه با موضوع فن‌آوری و رسانه شامل مقالاتی است با موضوع فناوری و رسانه که با ترجمه سیاوش جمادی، ایرج قانونی، مراد فرهادپور، مجید کمالی و شهناز مسمی‌پرست منتشر شده است.

در جلد دوم از این مجموعه نیز که به موضوع دین و رسانه اختصاص دارد و در دو مجلد منتشر خواهد شد، ترجمه مقالاتی مانند «دین جهانی، ساحات عمومی» با ترجمه شهریار وقفی‌پور، «رسانه دینی»، «دین، تکرار، رسانه» با ترجمه بهزاد برکت، «مأموریت مذهبی غیرممکن: کارت پستال، عکس» با ترجمه شهناز مسمی‌پرست، «قبله و تصویر یهودیان در رسانه‌ها» با ترجمه بهزاد سالکی، «رسانه و دین: نویدهای زندگی‌نامه‌نویسی فرهنگی» با ترجمه مهدی منتظرقائم، «بسترهای ایمان: شالوده دینیِ فرهنگ نوشتاری و ...» با ترجمه احمدرضا جلیلی و «ارتباطات به منزله دین» با ترجمه علی فارسی‌نژاد گنجانده شده است.

جلد چهارم از این مجموعه نیز با موضوع «اخلاق و رسانه» مجموعه‌ای از مقالات ترجمه شده در حوزه علوم ارتباطات و رسانه‌ها را در بر خواهد گرفت.

این کتاب همچنین با مقدمه‌ای از مهدی محسنیان‌راد همراه شده است و انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی آن را تا پایان مهرماه سال جاری و با شمارگان 2000 جلد روانه بازار کتاب خواهد کرد.

سه‌شنبه 21 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط