loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زخم و نمک سروده موسوی

نویسندگان مرتبط : سید عبدالجواد موسوی

مجموعه شعر "زخم و نمک" سروده‌های سیدعبدالجواد موسوی با نوشته‌هایی از چند نویسنده و شاعر در مقدمه آن منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، "زخم و نمک" که به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است شامل 5 فصل با نامهای کبود رو به مرگ، زیر تیغ، تقدیر خاموشی، از درو ن چاه و صراز مستقیم است که ذیل هر فصل چندین شعر در قالبهای مختلف آمده است.

در فصل "کبود روبه مرگ" شعرهایی چون تقدیر سنگ، طالع نحس، خون یخ زده، سنگ و سبو، فصل "زیر تیغ" شعرهای بخت پای لنگ، چاردیواری و ...، در "تقدیر خاموشی" شعرهایی با عناوین وهم یا خیال، از چشم اسفندیار، بارانی‌ها، فصل "از درون چاه" با شعرهایی چون زمزمه‌های یک دیوانه، سنوشت و ..، "صراط مستقیم" با جلوه بی‌رنگی، راز عاشقی، شکوه بی‌شکست و پهلوان قصه ما و ... آورده شده است.

بیشتر شعرهای این مجموعه از سوی شاعر به دیگران تقدیم شده است و شعری به نام "آتش و بس" را موسوی برای جلال آل احمد سروده و به سیمین دانشور تقدیم کرده است.

در مقدمه "زخم و نمک" رضا داوری اردکانی، یوسفعلی میرشکاک و علی معلم مطالبی با عناوین "شعر درد و دریغ"، "نیمی کودک نیمی دیوانه" و "شهادت‌نامه کسی از ما" درباره شعرهای این مجموعه نوشته اند.

چاپ نخست این کتاب در قطع رقعی، 199 صفحه و شمارگان 2500 نسخه منتشر شده است.

یکشنبه 26 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط