loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی‌نامه تصویری امام(ره)

بسیاری از ما نوجوانان، تصویر خیلی روشنی از وقایع انقلاب اسلامی و شخصیت‌های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب‌مان نداریم. یعنی چون در آن سال‌ها سن‌مان خیلی کم بوده و یا این‌که اصلاً به دنیا نیامده بودیم! خیلی از وقایع و شخصیت‌های تاریخی را که امروز درباره‌ی آن‌ها در کتاب‌های درسی و غیردرسی می‌خوانیم، از نزدیک ندیده‌ایم.

یکی از این شخصیت‌ها، امام‌خمینی(ره) است. البته چیزهای زیادی درباره‌ی این شخصیت بزرگ شنیده‌ایم؛ اما حتماً خیلی از شما دوست دارید بدانید که نوجوانی امام‌خمینی(ره) چگونه بوده است، خانواده‌ی ایشان چگونه زندگی می‌کرده‌اند و یا این‌که چه کتاب‌هایی را در نوجوانی و جوانی مطالعه می‌کرد‌ه‌اند.

«مجید اجاقی» این کار را برای شما ساده کرده‌ است. او مجموعه‌ای شش جلدی را با نام «زندگی‌نامه‌ی مصور امام‌خمینی(ره)» تهیه کرده است. هر کدام از این کتاب‌ها با موضوعات مختلفی که دارند، بخشی از زندگی حضرت امام(ره) را در قالب داستان‌های تصویری به خوانندگان ارائه می‌کنند.

از این مجموعه، دو جلد کتاب جدید با موضوع «تولد» و «تنهایی» امام منتشر شده است. این کتاب‌ها در قطع خشتی و به صورت چهار رنگ از سوس مؤسسه عروج (مؤسسه‌ی تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی)‌منتشر شده‌اند و قیمت هر جلد از آن‌ها 1900 تومان است.


سه‌شنبه 28 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط