loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات همسر شهیدکریمی

نویسندگان مرتبط : سعید عاکف

نخستین کتاب مجموعه "هاجر در انتظار" با عنوان "این بی‌بی بزرگوار" شامل خاطرات زهرا منصف، همسر سردار شهید حاج عباس کریمی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) به قلم سعید عاکف، توسط انتشارات ملک اعظم به چاپ سوم رسیده است.

در این کتاب خاطرات زهرا منصف، از زندگی با حاج عباس کریمی در مناطق جنگی چون؛ اهواز، اندیمشک و دزفول تا زمان خبر شهادت او روایت شده‌اند.

در قسمتی از خاطرات همسر شهید عباس کریمی در کتاب "این بی‌بی‌ بزرگوار" آمده است: «چند روز قبل از عملیات والفجر یک، چند ساعت آمد،‌ بعد هم دوباره رفت منطقه، تا دو روز بعد از تمام شدن عملیات نیامد؛ چیزی حدود بیست روز. بعضی از زنانی که همسرانشان بعد از پایان عملیات زودتر برگشته بودند، خبر دادند، عباس توی این عملیات، سختی زیاد کشیده است. مثلا شهادت رضا چراغی، یکی از دانشجویان فاتح لانه جاسوسی آمریکا و یکی از کسانی که برای جنگ با ضد انقلاب، به کردستان رفت و به گروه چریکی حاج احمد متوسلیان پیوست؛ خودش جنازه‌اش را به عقب آورده بود.

شبی که به خانه آمد، همه چیز خلاف انتظارم بود. انگار نه انگار که جنگی بوده یا مصیبتی دیده، وقتی پرسیدم عملیات چطور بود؟ گفت: جنگه دیگه؛ حلوا که پخش نمی‌کنن. جنگ همه خصوصیاتش باید توی منطقه باشه، زندگی هم با همه خصوصیاتش باید توی خونه باشه.»

نخستین مجلد از مجموعه "هاجر در انتظار" با عنوان "این بی‌بی بزرگوار"، در قطع پالتویی و 64 صفحه، باشمارگان 2200 نسخه و بهای 9500 ریال، توسط انتشارات ملک اعظم به چاپ سوم رسیده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده ادبیات پایداری در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
جای خالی خاکریز
حکایت زمستان
خاکهای نرم کوشک
ساکنان ملک اعظم؛ کتاب برونسی
ساکنان ملک اعظم؛ کتاب شهید امیر عباسی
ساکنان ملک اعظم؛ کتاب کاوه
مسافران ملکوت
نسیم تقدیر

چهارشنبه 29 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط