loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادنامه‌ای برای شهید پاک‌نژاد

چهل‌وششمین شماره ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» به صاحب‌امتیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه شهید «سید رضا پاک‌نژاد» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) «مردی از نژاد پاکان»، «در قاموس شهادت واژه وحشت نیست، پیام امام خمینی(ره) به مناسبت حادثه هفتم تیر»، «به واسطه این حادثه انقلاب اوج گرفت.. حادثه هفتم تیر در کلام رهبری»، «پزشک آشنا به مسائل اسلامی، گفت‌و‌شنود شاهد یاران با حجت‌الاسلام «کاظم راشد یزدی»، بخشی از مطالب به کاررفته در این شماره شاهد یاران است.

این شماره «شاهد یاران» به شهید «سیدرضا پاک‌نژاد» اختصاص یافته است، وی از شهدای حادثه هفتم تیر است، پاک‌نژاد پزشک یزدی از جمله مبارزان حوزه و دانشگاه به شمار می‌آمد که پس از انقلاب با رأی مردم یزد وارد نخستین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

«پاک‌نژاد، الگوی روشنفکران مذهبی است»، «برای خدمت روز و شب نمی‌شناخت»، «شهید پاک‌نژاد، اسوه اخلاق و مردم‌داری»، «روحی واحد در تکاپوی ایثار»، «پاک‌نژاد در فکر و کلام مردم جاری است» بخش دیگری از مطالب به کار رفته این شماره «شاهد یاران» است.

در این شماره شاهد یاران گفت‌و‌گوهایی با «حجج‌‌الاسلام والمسلمین «محمد‌علی صدوقی»، «کاظم راشد یزدی»، «سید‌احمد دعایی یزدی» و «شیخ باقر عجمین» انجام شده است.

در بخشی از این ماهنامه آمده است: «یکی از عادات شهید پاک‌نژاد این بود که هر روز، نیم ساعت یا سه ربع قبل از نماز، به مسجد می‌آمد و پای ستون‌ها می‌نشست. افراد بی‌بضاعتی بودند که نمی‌توانستند به مطب دکتر بروند شهید پاک‌نژاد هر روز یک یا دو تا از آن‌ها را معاینه می‌کرد و برایشان نسخه می‌نوشت.»

چهل و ششمین شماره ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» به صاحب‌امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر مسئولی «حسین دهقان» منتشر شده است.

پنجشنبه 30 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط