loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش زندگی‌نامه نصرالله

نویسندگان مرتبط : حمید داودآبادی

حمید داوود‌آبادی، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس از پایان نگارش زندگی‌نامه سید‌حسن نصرالله، اسطوره مقاومت لبنان خبر داد.

حمید داوود‌آبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اظهار داشت: دیدارهایی در سال 78 با سید‌حسن نصرالله داشتم و طی این دیدارها هفت ساعت گفت‌و‌گوی اختصاصی درباره زندگی خصوصی وی داشتم که در جریان طرح مسائل شخصی، حتی محافظان و مسئولان دفتر نصرالله حق حضور در دیدار با او را نداشته‌اند.

این نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه به جز آن گفت‌وگوی هفت‌ ساعته، گفت‌و‌گوهای پراکنده دیگری نیز با وی داشتم که حاصل ‌آن نگارش زندگی‌نامه نماد دلاوری و مقاومت حزب‌الله لبنان شد.

داوود‌آبادی با اعلام پایان نگارش کتاب زندگی‌نامه سید‌حسن نصرالله گفت: در خلال این گفت‌و‌شنودها متوجه شدم که زندگی سید‌حسن نصرالله، شباهت عجیبی به زندگی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دارد و دوران طلبگی و علم‌آموزی پسر بزرگوار با چه مسائل و دشواری‌هایی رو به رو بوده است.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس اضافه کرد: نصرالله نیز پس از درک و تحمل سختی‌ها و مصائب و ایستادگی در برابر دشمنان جهان اسلام، اکنون به رهبر بانفوذ مقاومت حزب‌الله در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شده و به مرز رهبری دینی نیز رسیده است.
داوودآبادی فراهانی حجم نهایی کتاب را بیش از 200 صفحه عنوان و پیش‌بینی کرد که زندگی‌نامه سید‌حسن نصرالله تا پایان امسال برای انتشار به ناشر سپرده شود.

وی با نامشخص بودن ناشر اثر، انتشار آن را به نگارش مقدمه‌ای به قلم سید‌حسن نصرالله منوط دانست و گفت: این کتاب باید مورد تائید او قرار گیرد که مراحل ارسال نسخه نهایی به لبنان و ملاحظه نصرالله در حال انجام است.

از این نویسنده دو کتاب «دفاع مقدس در اینترنت» و «کمین جولای 82 » در فروشگاه های دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 3 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط