loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری دوره آشنایی با اندیشه‌های امام(ره) در مشهد

نویسندگان مرتبط : سید روح الله موسوی خمینی

نخستین دوره آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی(ره) با عنوان «بنیان مرصوص» با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی‌ (ره) نیمه اول آبان‌ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود._
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از موسسه فرهنگی نرم‌افزاری آرمان، هدف از این دوره، پرورش کارشناس و مربی در راستای ترویج، تعمیق و بسط اندیشه‌های حضرت امام راحل(ره) است.

استادان این دوره حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی و حجت‌الاسلام محمود لطیفی‌اند که به ارایه مباحث خود در زمینه روند شکل‌گیری شخصیت امام(ره) و اندیشه‌های اجتماعی ایشان خواهند پرداخت.

این دوره آموزشی و آشنایی توسط موسسه فرهنگی نرم‌افزاری آرمان و با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی‌ (ره) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دوره آموزشی توسط استاد روحانی 7 و 8 آبان ماه و از سوی استاد لطیفی 14 و 15 این ماه در مشهد، سه راه ادبیات، مجمتمع جهاد دانش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 7272600 و 09159183824 تماس بگیرند.

چهارشنبه 6 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط