loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فروشگاه و "پاتوق کتاب" سوره

انتشارات سوره مهر همزمان با هفته کتاب فروشگاه محصولات خود را افتتاح و برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای خود را معرفی می‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات سوره مهر به مناسبت هفته کتاب که از 23 تا 30 آبان برگزار می‌شود برنامه‌های مختلف ادبی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

در این هفته فروشگاه محصولات انتشارات سوره مهر در محل ساختمان اصلی حوزه هنری در تهران افتتاح می‌شود. در این فروشگاه تنها کتابهای منتشر شده توسط سوره مهر ارائه و فضایی در بالکن فروشگاه به عنوان "پاتوق کتاب" در نظر گرفته شده که خریداران می‌توانند در آنجا به مطالعه بپردازند.

در این هفته همچنین مراسم قرعه کشی مشترکان سوره مهر برگزار می‌شود. سوره مهر که بیش از 7 هزار مشترک کتاب دارد در نمایشگاه کتاب امسال فرمهایی را در اختیار خریداران و مشترکان خود قرار داد که این فرمها در قرعه‌کشی شرکت کرده و از بین آنها به 5 نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

یک برنامه دیگر سوره مهر به مناسبت هفته کتاب اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای کتاب سوره مهر است. در این جشنواره آثار نویسندگان مطبوعاتی که مطالب آنها از ابتدای سال 86 تا پایان خرداد 88 درباره یکی از کتابها، نشریات و یا فعالیتهای انتشارات سوره مهر در یکی از روزنامه‌ها، سایتهای خبری و یا خبرگزاریها منتشر شده داوری می‌شود و برندگان در رشته های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، نقد و معرفی کتاب اعلام می‌شوند.

این جشنواره امسال دارای دو بخش جنبی مهم هم هست که یکی از آنها به قدردانی از خبرنگاران و رسانه‌های مکتوب و دیجیتال که بیشترین و با کیفیت‌ترین مطالب را درباره کتاب "دا" منتشر کرده‌اند، اختصاص دارد و در بخش دیگر از یک رسانه و یک خبرنگار که ارتباط مستمر با سوره مهر داشته و در انعکاس اخبار سوره مهر فعالتر بوده است تجلیل خواهد شد.

سوره مهر در یکی از روزهای هفته کتاب که هنوز زمان قطعی آن مشخص نشده است مراسمی برگزار خواهد کرد که در این مراسم فروشگاه سوره مهر افتتاح، مشترکان برگزیده معرفی و نخستین جشنواره رسانه‌ای کتاب سوره مهر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

شنبه 9 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط