loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات شهید شوشتری

نویسندگان مرتبط : سعید عاکف

سعید عاکف از تدوین مجموعه خاطرات شهید "نورعلی شوشتری" خبر داد. عاکف گفت: به منظور انعکاس قدر و منزلت این شهید و ذکر روحیات او، سعی دارم مجموعه خاطراتی را در مورد زندگی و فعالیت‌های ایشان، به‌صورت کتابی به رشته تحریر درآورم.

سعید عاکف؛ نویسنده و مسئول انتشارات ملک اعظم در گفت‌وگو با شبکه ایران، از تهیه و تدوین مجموعه خاطرات شهید "نورعلی شوشتری" خبر داد و گفت: به منظور گرامیداشت قدر و منزلت این شهید، سعی دارم مجموعه خاطراتی از زندگی و فعالیت‌های ایشان را به‌صورت کتابی به رشته تحریر درآورم.

او در همین زمینه با اشاره به اینکه گردآوری این خاطرات، کاری سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود، ادامه داد: اگرچه مصاحبه با همرزمان و دوستان این شهید بزرگوار که دارای مناصب کشوری هستند، مشکل است اما برای انعکاس روحیات و شخصیت شهید، تمام تلاشم را می‌کنم.

عاکف همچنین به نوشته‌اش تحت عنوان "یک چک سفید امضا برای شهید شوشتری" پس از شهادت این شهید اشاره کرد و استقبال خوب رسانه‌ها و مخاطبان از آن را انگیزه دیگری برای تدوین این مجموعه خاطرات عنوان کرد.

نویسنده "خاک‌های نرم کوشک" در بخش دیگری از این گفتگو، از انتشار آثار جدیدی توسط انتشارات ملک اعظم خبر داد و گفت: «تخریبچی دوران» عنوان کتابی از "ابوالفضل درخشنده" است که در حوزه دفاع مقدس نگاشته شده و قرار است به‌زودی وارد بازار کتاب شود.

او با اعلام اینکه از نگارش این کتاب چهار سال می‌گذرد، در ادامه گفت: "تخریبچی دوران" دارای ویژگی‌های خاصی است و سعی کرده به زبان هنر، موضوع انقلاب مخملی را مورد بحث قرار دهد.

"سعید عاکف"، همچنین در پاسخ به میزان تجدید چلپ کتاب "خاک‌های نرم کوشک" یادآوری کرد: این کتاب هم‌اکنون چاپ نود و ششم خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است قبل از فرا رسیدن هفته بسیج، چاپ صد و دهم را تجربه کند و به 359 هزار نسخه برسد.

با این حال وی معتقد است اگر بخواهیم "خاک‌های نرم کوشک" را به لحاظ تعداد نسخه‌های چاپ شده با دیگر کتاب‌ها مقایسه کنیم، این کتاب هم‌اکنون در چاپ 143 خود است.

این نویسنده در پایان به آثار پیش رو برای چاپ در انتشارات ملک اعظم اشاره کرد و گفت: "خمپاره خواب‌آلود"؛ روایت زندگی شهید مرتضی جاویدی به قلم اکبر صحرایی و همچنین مجموعه اشعار مرحوم"سپهر"، با همکاری گلعلی بابایی از کتاب‌هایی است که قرار است در ویرایش و چاپی جدید، روانه بازار کتاب شوند.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•جای خالی خاکریز
•حکایت زمستان
•خاکهای نرم کوشک
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب برونسی
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب حسینی
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب شهید امیر عباسی
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب کاوه
•مسافران ملکوت
•نسیم تقدیر

سه‌شنبه 19 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط