loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخباری از محمدرضا سرشار

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

پس از ترجمه «آنک آن یتیم نظر کرده» به زبان انگلیسی، این رمان رضا رهگذر (محمدرضا سرشار) به زبان عربی ترجمه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، «انک آن یتیم نذر کرده»، عنوان رمان دوجلدی است که بناست با همت مشکین فام به زبان عربی ترجمه شود.

این کتاب اخیرا توسط انتشارات سوره مهر توسط پروفسور جیمز کلارک به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

رمان مذکور به داستان زندگی حضرت رسول (ص) اختصاص دارد و در سال 82 برای اولین‌بار با همت انتشارات آستان قدس رضوی راهی بازار شده است.

اخیرا بخشی از آثار رضا رهگذر با همت موسسات انتشاراتی مختلف تجدیدچاپ شده‌اند.چاپ چهاردهم مجموعه «قصه‌های حیوانات در قرآن» توسط انتشارات منادی تربیت، چاپ نهم «ببارد باران، نبارد باران» توسط انتشارات مدرسه و چاپ چهارم کتاب کودکانه «درخت انار سحرآمیز»، در کنار چاپ پنجم «راز شهرت صادق هدایت» از جمله این آثارند.

این نویسنده هم‌اکنون درحال نگارش مراحل نهایی اثر پژوهشی «راز ادبیات داستانی پس از انقلاب» است. اثر فوق بناست در قالب کتابی 250 صفحه‌ای با همت کانون اندیشه جوان راهی بازار شود.

سرشار از پایان اولین دوره آموزشی نقد ادبی در کانون اندیشه جوان خبر داد. در این دوره که رهگذر یکی از مربیان آن بود قریب به بیش از پنجاه نفر فارغ‌التحصیل شدند.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•آنک آن یتیم نظر کرده
•حقیقت بوف کور
•راز شهرت صادق هدایت
•عکس انتخاباتی با کت احمدی نژاد یا چگونه یک نویسنده سیاستمدار می شود
•پشت دیوار شب (مجموعه داستان)

پنجشنبه 21 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط