loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دومین دوره طرح کتاب ماه در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود

دومین دوره طرح کتاب ماه با پنج کتاب برتر در پنج حوزه ادبیات، تاریخ و سیاست، علم و فلسفه، دین و فرهنگ و اجتماعی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود./
مسوول مرکز کتاب مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت:‌ در این طرح، کتاب‌ها با تخفیف 50 درصدی در اختیار استادان و دانشجویان این دانشگاه قرار می‌گیرند.

میثم طغیانی ادامه داد: در این دوره، کتاب «دا» نوشته سیده زهرا حسینی به عنوان پرفروش‌ترین کتاب تاریخی و ادبی یک سال گذشته در حوزه ادبیات ارایه می‌شود.

وی با اشاره به دیگر کتاب‌های دومین دوره اظهار داشت: در حوزه تاریخ و سیاست کتاب «سازمان‌ها و جریان‌های سیاسی از 1320 تا 1357» تالیف رسول جعفریان، در حوزه فرهنگ کتاب «فراز و فرود مدرن» نوشته سید مجید امامی و در حوزه علم و فلسفه کتاب «از علم سکولار تا علم دینی» اثر مهدی گلشنی عرضه خواهد شد.

طغیانی با بیان این‌که کتاب «حرکت» نوشته علی صفائی حائری دیگر اثر این دوره است، گفت: این طرح هر ماه از سوی مرکز کتاب مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز با همکاری انجمن بچه‌های کتاب و سایت پاتوق کتاب برگزار می‌شود.

به گفته وی، دانشجویان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های معرفی شده در این طرح با 50 درصد تخفیف، به کتابفروشی مرکز کتاب واقع در بازارچه پردیس ارم دانشگاه شیراز، فروشگاه موعود واقع در ساختمان فلزی علوم پزشکی و دفتر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شیراز مراجعه کنند.

چهارشنبه 27 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط