loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شماره جدید نشریه «پنجره» منتشر شد

نوزدهمین شماره هفته نامه پنجره با بررسی عوامل بازداشتگاه کهریزک، آینده روابط ایران و آمریکا و بی بی سی فارسی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، هفته نامه پنجره نوزدهمین شماره خود را در آخرین هفته آبان هشتاد و هشت با موضوع بررسی عوامل بازداشگاه کهریزک، آینده روابط ایران و آمریکا و بی بی سی فارسی به بازار نشر فرستاد.

آنچه که پنجره از جنایات کهریزک در شماره یازده خود که در تاریخ 28 شهریور منتشر کرد بازتاب های مختلفی میان سیاسیون و عموم جامعه داشت. پنجره نوزدهم در کنار بررسی روند پیگیری این پرونده ، ناگفته های جدیدی در این باره منتشر کرده است.

به زعم عده ای تسخیر لانه جاسوسی در آبان ٥٧ آغازگر تقابل ایران و آمریکا بوده است. در نوزدهمین پنجره سال، چهره های سیاسی و دانشگاهی از دو دیدگاه سیاسی و اجتماعی گذشته سیاست ایران و آمریکا را بهانه قرار داده اند تا به تحلیلی جامع و هدفمند از آینده روابط بین دو کشور برسند.آنچه بر بار فنی این پرونده می افزاید صحبت های صریح حاظران در بحث است.محمد جواد لاریجانی و علی مطهری دو چهره شاخصی هستند که دیدگاههای خویش را مطرح می کنند. پنجره اشتیاق دو طرف را در ایجاد رابطه به نقد گذاشته است.عباس ملکی، پیروز مجتهد زاده و حسن کاظمی قمی از دیگر چهره های حاظر در این پرونده هستند.

رسانه های غرب امروزه در کسوت یک ابزار خطرناک درامدند و به تهدید منافع ملی کشور ها می پردازند. بی بی سی فارسی رسانه ای انگلیسی است که برای فارسی زبانان برنامه می سازد. هفته نامه پنجره عملکرد این رسانه را در شماره نوزدهم خود به چالش طلبیده است. این بخش با آثاری از یونس شکرخواه و حسام الدین آشنا به پایان می رسد.

بنیاد ملی نخبگان در گفتگویی با صادق واعظ زاده در بخش فرهنگ و جامعه و بررسی شعر اعتراض در بخش هنر با آثاری از محمد مهدی سیار، امید مهدی نژاد، حمید رضا شکار سری، سید احمد نادمی و محمد علی مودب مورد نقد و بررسی پنجره قرار گرفته اند.

این نشریه به همراه نشریات راه، پلاک هشت، یادآور، موعود، پگاه حوزه و... در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 28 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط