loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقدیر از «پاتوق کتاب»

هفدهمین جشنواره کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی مسئولان فرهنگی و استانداران کشور، جمعه(29 آبان) برگزار شد. در این جشنواره، از سایت «پاتوق کتاب» به عنوان پایگاه برتر در زمینه مطالعه مفید تقدیر شد و «مهدی فقیهی نژاد»، مدیر این سایت، لوح تقدیر و جایزه‌ای از دست وزیر فرهنگ و ارشاد دریافت کرد.
در این مراسم، دکتر سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منصور واعظی، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر غلامرضا فدایی، مدیر گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه تهران حضور داشتند و به سخنرانی درباره میزان مطالعه، فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، ضرورت و اهمیت کتابخوانی و کتابداری پرداختند. همچنین در این مراسم، منشور اخلاق حرفه‌ای کتابداران قرائت و آرم جدید نهاد کتابخانه ها رونمایی شد. در این مراسم جوایزی به کتابداران نمونه کشور، کتابداران بازنشسته نمونه، بهترین مسئولان کتابخانه‌ها و کتابخوانان نمونه اهدا شد و از روسای دبیرخانه‌های انجمن کتابخانه‌های برخی شهرستانها و خیران کتابخانه‌ساز قدردانی شد.

گفتنی است سایت «پاتوق کتاب» به آدرس اینترنتی www.ketabroom.ir در پائیز سال 1387 در راستای تقویت گفتمان فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی به همت «دفتر نشر معارف» و «موسسه راهبران کتاب فردا» راه اندازی شده است و با اهداف زیر فعالیت می کند:
- اطلاع‌رسانی در حوزه کتاب و معرفی آثار منتشر شده مهم و خواندنی؛
- آخرین اخبار حوزه کتاب و نشر، نقد کتاب و فرهنگ کتابخوانی؛
- بسترسازی‌ و ارائه راهکارهای اجرایی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه
- ارائه پیشنهادهایی برای مطالعه موضوعی و سیرهای مطالعاتی مختلف؛
- گسترش فروش و توزیع اینترنتی محصولات فرهنگی اعم از کتاب، نرم‎افزار و نشریات؛
- ایجاد امکان دسترسی آسان و سریع به یک بانک اطلاعاتی کامل از محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای دانشجویان و اساتید؛
آخرین اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی(اندیشه، فرهنگ و هنر انقلاب)، معرفی، نقد و تحلیل کتاب، کتاب‌شناسی موضوعی، ارسال کتاب به سراسر کشور، معرفی متفکران، نویسندگان و هنرمندان برجسته انقلاب اسلامی و امکان دسترسی به آثار برجسته آنها، معرفی نشریات و لوح‌های فشرده برتر جبهه فرهنگی انقلاب، ارائه مشاوره و همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در دانشگاهها، مساجد، هئیت‌ها، حمایت از حلقه‌های مطالعاتی، مقالات درباره فرهنگ کتابخوانی، فروش اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی و سیر مطالعاتی پیشنهادی در حوزه‌های مختلف از قابلیت‌های این پایگاه اینترنتی است.

یکشنبه 1 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا فدائیه بافقی

سلام با عرض تبریک سال جدید و تسلیت ایام شهادت حرت زهرا س برای همه دست اندر کاران سایت بسیار ارزشمند پاتوق کتاب ارزوی سلامتی می کنم
می توانم با اطمینان خاطر بگویم که سایت عزیز و محبوب شما یکی از برکات جمهوری اسلامی است . من شاید تا کنون بیش از 300 یا 400 تومان از سایت شما خرید کرده ام .حتی سر کلاسها هم به دانش اموزانم نحوه خرید و ارسال کتاب را توضیح داده ام .که امیدوارم ذخیر ه ای باشد برا عالم عقبی .باید از همه عزیزانی که بارها مزاحمشان شده ام عذر خواهی کنم
.بد نیست در اینجا از برادر بزرگوارم حاج اقا سلیمانی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم
از مدیریت محترم سایت می خواهم این برادر بزرگوار را مورد تشویق ویژه قرار دهند .از محسنات شما که بارها سر کلاس هم گفته ام
که اگر قیمت کتابی عوض شده باشد یا کتابی خراب باشد ( اخرین ها در انبار) تماس گرفته و برای ارسال یا عدم ارسال ان سوال می کنند . خدا خیرتان دهد و شما را از مبلغین فرهنگ محمد و ال محمد قرار دهد و فردای قیامت در پیشگاه حضرت زهرا رو سفید باشید . کار شما کجا و کار یک سری افراد خائنی که که از پول بیت المال ارتزاق می کنند و بقول حضرت اقا پایگاه دشمن هستند .
مطلب دیگر که باید تشکر ویزه از سایت شما داشته باشم
بخاطر وجود کتابهای ناب و ارزشمند در باب فتنه و فتنه گران خائن است.که حقا دست حق یارتان باد.شاید باور نکنید نمی شود هفته ای از اینجانب بگذرد و دوسه بار به سایت شما سر نزنم
.در پایان برای همه شما سرفرازان ارزوی صحت و سلامتی . حسن و عاقبت دارم
به امید ان روزی که نشود کتابی را بخواهیم و در سایت موجود نباشد. خدانگهدارتان - رضا فداییه بافقی

29 اسفند 1392

سلام و عرض ادب.با تشکر از لطف سرشار شما نسبت به ما امیدواریم با دعای خیر شما دوستان بتونیم روز به روز در این مسیر بهتر و موفق تر حرکت کنیم.

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط