loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انجمن شعر آیینی هلال افتتاح شد

دفتر هنر و ادبیات هلال، انجمن شعر آیینی هلال را با هدف رشد و اعتلای ادبیات آیینی افتتاح کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در انجمن شعر آیینی هلال جلساتی به صورت هفتگی با دعوت از شاعران و ذاکران اهل بیت و صاحبنظران حوزه ادبیات آئینی با رویکردی تخصصی به حوزه شعر آیینی برگزار خواهد شد .

ایجاد زمینه و بستر رشد و اعتلای ادبیات آیینی و کشف استعدادی جوانتر و نیز تأمین و بالا بردن سطح کیفی اشعاری که ذاکرین اهل بیت مورد استفاده قرار می‌دهند، از اهداف فعالیتهای این انجمن عنوان شده است .



در مراسم افتتاح انجمن شعر آیینی هلال حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی معاون پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات اسلامی درباره شعر مورد نظر اهل بیت و شعرایی که در این راه قدم برداشته‌اند صحبت کرد.

حجت الاسلام حسین فتحی مدیر دفتر هنر و ادبیات هلال نیز به تشریح فعالیتهای هلال از جمله انتشارات این دفتر، اهداف و سیاستهای هلال در رویکرد به ادبیات آیینی و معرفی کتاب قصائد رضوی پرداخت.

محمد سعید میرزایی شاعر کتاب قصائد رضوی نکاتی در خصوص افتتاح انجمن ادبی هلال و اینکه این انجمن با حضور مطرح‌ترین چهره‌های شعر آیینی و ذاکران در فضایی تخصصی و حرفه‌ای فعالیت خواهد کرد بیان و نیز در رابطه با سرایش و تدوین این مجموعه شعر توضیحاتی ارائه داد.

در مراسم افتتاح انجمن ادبی هلال کتاب قصائد رضوی نیز رونمایی شد. این کتاب به به آستان امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا تقدیم شده است.

پنجشنبه 5 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط