loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ هفتم «چشم‌اندازی به حکومت مهدی(عج)» می‌آید

بررسی مفاهیم انتظار و زمینه‌های امام زمان‌‌شناسی در کتابی با نام «چشم‌اندازى به حکومت مهدى(عج)» نوشته استاد نجم‌الدین طبسی از سوی موسسه بوستان کتاب تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایبنا، حجت‌الاسلام عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این اثر نیز تأکید فراوانی شده است که شیعه به انتظار زنده است و انتظار فرج از برترین عبادت‏هاست. در بینش تاریخى شیعه، دنیا روى حکومت عدل امام زمان(عج) را خواهد دید و بساط ستم درنوردیده خواهد شد.

وی افزود: نویسنده در کتاب «چشم‏اندازى به حکومت مهدى(عج)» از موضوعى سخن می‌گوید که در زمینه امام زمان‏شناسى کمتر به آن پرداخته می‌شود. وى از چگونگى قیام، نظام حکومتى و شیوه زمامدارى آن حضرت(عج) نیز بحث‌هایی عنوان می‌کند.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب اظهار داشت: حجت‌الاسلام نجم‌الدین مروجی طبسی، فرزند آیت‌اللّه شیخ محمد رضا طبسى(ره) سال 1334 شمسى در نجف اشرف به دنیا آمد، دروس حوزوى را نزد پدر آغاز کرد و سپس مدارج علمی را در قم ادامه داد.

او ادامه داد: این نویسنده اکنون به تدریس دروس سطح و خارج فقه و اصول و همچنین رجال، تفسیر و عقاید اشتغال دارد و علاوه بر تبلیغ مبانى تشیع در داخل و خارج ایران، به تألیف کتاب‏هایی به زبان‌های فارسی، عربی و آذری می‌پردازد.

حجت‌الاسلام اشرفی یادآور شد: از این نویسنده حوزه دین و اندیشه تألیفات و ترجمه‌های متعددی تاکنون منتشر شده‌ است که از آن میان می‌توان به کتاب‌های «حقوق زندانی و موارد زندان در اسلام»، «ازدواج موقت در رفتار و گفتار صحابه و تابعین»، «السجن و النفی فی مصادر التشریع الاسلامی» و «نشانه‌هایی از دولت موعود» اشاره کرد.

وی افزود: کتاب‌های «فی رحاب حکومه الامام المهدی(ع)؛ قراءه شامله فی معالم حکومه الامام المهدی علیه السلام و اوضاع العالم قبل الظ»، «دراسات فقهیه فی مسائل خلافیه صوم عاشوراء بین السنه النبویه و البدعه الامویه»، «رجعت از نظر شیعه»، «نماز تراویح»، «شناخت صحابه» و «رویکرد عقلانی بر باورهای وهابیت(به زبان آذری)» از دیگر آثار حجت‌الاسلام نجم‌الدین طبسی به شمار می‌آیند.

چاپ هفتم کتاب «چشم اندازی به حکومت مهدی(عج)» با شمارگان 2000 نسخه، 148 صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز به زودی از سوی موسسه بوستان کتاب روانه بازار نشر خواهد شد.

دوشنبه 9 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط