loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار 4 کتاب راضیه تجار

نویسندگان مرتبط : راضیه تجار

«آواز پرنده»، «پاورچین تا عشق و چند داستان دیگر»، «کوچه اقاقیا» و «جای خالی آفتابگردان‌ها»، نام کتاب‌هایی از راضیه تجار است که به تازگی از سوی انتشارات انجمن قلم ایران به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در راستای طرح انتشار 40 هزار صفحه اثر از 40 پیشکسوت ادبیات معاصر توسط انتشارات انجمن قلم ایران، به تازگی چهار کتاب از راضیه تجار توسط انتشارات این تشکل فرهنگی منتشر شد.

این کتاب‌ها عبارت‌اند از مجموعه داستان‌ها و داستان‌های بلند «آواز پرنده»، «پاورچین تا عشق و چند داستان دیگر»، «کوچه اقاقیا» و «جای خالی آفتابگردان‌ها».

این در حالی است که کتاب «جنگ سلطه و رسالت ادبیات» نوشته محمدرضا سرشار نیز چندی پیش از سوی این انجمن روانه بازار کتاب شد.

داستان بلند «آواز پرنده» 176 صفحه و قیمت آن 2900 تومان است.

«پاورچین تا عشق» نیز 312 صفحه است که با قیمت 5200 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

داستان بلند «کوچه اقاقیا» در 240 صفحه و قیمت آن 4000 تومان است و «جای خالی آفتابگردان‌ها» نیز 216 صفحه است که در قطع وزیری با جلد سخت (گالینگور) انتشار یافته است. این کتاب با قیمت 3600 تومان عرضه می‌شود.

راضیه تجار، متولد 1326 و داستان‌نویس است. وی دارای مدرک کارشناسی روانشناسی و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است. این داستان‌نویس دبیر و عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران است.

چهارشنبه 11 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط