loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ «مظهر حق»

نویسندگان مرتبط : حسین مظاهری

کتاب «مظهر حق» تألیف آیت‌الله مظاهری به همت مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهراء(س) برای بار دوم روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، کتاب «مظهر حق» از تألیفات آیت‌الله العظمی مظاهری تجدید چاپ شد.

کتاب ارزشمند «مظهر حق» توسط موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهراء(س) در سال 1387، در قطع رقعی و در 336 صفحه منتشر شده است و امسال برای بار دوم تجدید چاپ شده است. این کتاب در دوازده فصل تنظیم شده و نگرشی اخلاقی بر فضائل و سیره‌ زندگانی مولای متقیان و امیرمؤمنان حضرت علی(ع) دارد.

در این کتاب علاوه بر بیان مختصری از فضائل امیرالمؤمنین(ع)، به تبیین گوشه‌هایی از تاریخ زندگانی آن امام بزرگوار پرداخته شده است و در پایان، از تاریخ آن دوران، نتیجه‌گیری اخلاقی شده است. همچنین در فصلی از این کتاب، وصیّت‌نامه‌ امیرالمؤمنین(ع)، شرح داده شده، که حاوی نکات اخلاقی و آموزنده فراوانی است.

علاقه مندان به تهیه این کتاب می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.almazaheri.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 4463671-0311 تماس حاصل کنند.

شنبه 14 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط