loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطراتی درباره رهبر معظم انقلاب در آستانه چاپ نوزدهم

نویسندگان مرتبط : علی شیرازی

خاطراتی مستند درباره رهبر معظم انقلاب از زبان افرادی که از نزدیک با ایشان در ارتباط بوده‌اند، در کتابی موسوم به «پرتوى از خورشید» به قلم علی شیرازی از سوی موسسه بوستان کتاب تجدید چاپ می‌شود.

جواد آهنگر، دبیر شورای بررسی آثار موسسه بوستان کتاب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این مطلب، عنوان کرد: کتاب «پرتوى از خورشید» می‌کوشد دیدگاه‌های آشنایان با رهبر معظم انقلاب را برای شناخت گسترده‌تری از ابعاد وجودی ایشان به تصویر کشید.

وی افزود: آشنایى با جنبه‏هاى گوناگون شخصیت فرزانگانى که بر چکاد اندیشه و عمل بر نشسته‏اند و راه پرفراز و نشیب روزگار را با سلامت و دقت پى‏سپرده‏اند، به آدمى حیات و نور و سرور مى‏بخشد.

دبیر شورای بررسی آثار موسسه بوستان کتاب ادامه داد: این آشنایى با نقل خاطره‏هاى مستند از زبان دانشورانى که مدت‏ها با بزرگان و اندیشوران زیسته‏اند، میسر می‌شود.

نوزدهمین چاپ کتاب «پرتوی از خورشید» از سوی موسسه بوستان کتاب در شمارگان 5000 نسخه، 204 صفحه،‌ قطع رقعی و جلد شومیز به زودی روانه بازار کتاب خواهد شد.

این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 18 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط