loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب «اشراقات معنوی» از استاد محمود امجد

کتاب «اشراقات معنوی» اثری از آیت‌الله محمود امجد از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مدیر فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: «اشراقات معنوی» سیر کوتاهی در نفی غیر خدا که لبّ قرآن کریم و معنی لا اله الا الله است، دارد.

اکبر توحیدلو با بیان این که سراسر آیات قرآن سرشار از «لا اله‌ الا الله» و نفی غیر‌خداست گفت: مثنوی نیز که سراسر از آیات قرآن است، در تمام اشعار خود مستقیم و غیر‌مستقیم به توحید اشاره دارد.

وی ادامه داد: در این کتاب، نویسنده برای توجه نسل جوان به مسائل عمیق قرآن و اسلام از اشعار مثنوی استفاده کرده است.

مدیر فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی با تقدیر از تلاش‌های آیت‌الله امجد در نگارش اثری فاخر و ماندگار گفت: ادبیات حاکم بر این کتاب به گونه‌ای تنظیم شده است که گروه‌های مختلف مخاطبان قادر به برقراری ارتباط و درک مفاهیم آن خواهند بود.

توحیدلو همچنین از آماده‌سازی کتاب دیگری از آیت‌الله امجد با عنوان «اخلاق انسان» پیش از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله امجد در قالب لوح فشرده تصویری از سوی این انتشارات تولید و روانه بازار شده است.

انتشارات علمی و فرهنگی ناشر برگزیده هفدهمین، بیستمین و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب است.

سه‌شنبه 24 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط