loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از کتاب «رهیافت‌های هنر اسلامی در کلام رهبری»

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

کتاب «رهیافت‌های هنر اسلامی در کلام رهبری» رونمایی شد و از نویسندگان این کتاب «حسن بشیر»، «ابوذر زارع ‌درخشان» و «حسین همازاده ‌ابیانه» تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش شبکه ایران، در دهمین جشنواره هفته پژوهش که در دانشگاه امام صادق(ع) با حضور آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس دانشگاه امام صادق(ع) و حمید محمدی، رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شده و یکصد و دهمین کتاب دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی شد.

در این مراسم، دکتر بشیر گفت: حسن انتخاب این کتاب متعلق به خود حضرت آقا است که دوستان به سخنان ایشان ارج گذاشتند و من در این راستا سهم کوچکی داشتم تا از این کوثر پربرکت استفاده و فرمایشات ایشان را استخراج و تنظیم کنیم.

وی افزود: هر انقلاب و حرکت سیاسی کشف مفاهیم بسیاری از محورها و اصول متعلق به رهبران آن انقلاب است که متأسفانه ما در این زمینه کمبود‌های بسیاری داریم؛ چه در مورد امام راحل(ره) و چه در مورد مقام معظم رهبری، چرا که سخنان گوهربارشان را نه خوب فهمیدیم و نه مصادیق عینی سخنان این بزرگوار را پیدا کردیم.

بشیر بیان کرد: در این طرح پژوهشی که با حمایت «افتخاری» معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) صورت گرفت، دانشکده فرهنگ و ارتباطات نیز کمک شایانی در به وجود آمدن این اثر داشتند. این کار اولین قدم است و تحلیل محتوای مفاهیم سخنان مقام معظم رهبری حداقل کاری است که می‌توان انجام داد و باید تحلیل‌ها و تفسیر‌های مختلفی در این راستا انجام شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم خداوند متعال به ما این توفیق و عنایت را بدهد تا بتوانیم بسیاری از حوزه‌های میان‌رشته‌ای را در میان کلام این بزرگوار کشف و استخراج و روی آن‌ها کار کنیم.

در پایان مراسم دهمین جشنواره انتخاب و معرفی پژوهشگران برتر در هفته پژوهش، پژوهشگران برتر معرفی و از آنان تجلیل شد، همچنین گرفتن عکس یادگاری با حضور آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس دانشگاه امام صادق(ع) و حمید محمدی، رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور حسن ختام این مراسم بود.

یادآوری می‌شود، در حاشیه دهمین جشنواره انتخاب و معرفی پژوهشگران برتر در هفته پژوهش، نمایشگاه آثار پژوهشی اساتید و دانشجویان و نمایشگاه و فروشگاه کتاب با تخفیف ویژه نیز برپا بود.

جمعه 27 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط