loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «داش آکل» به قلم محمدرضا سرشار منتشر شد

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

کتاب «داش آکل» به قلم محمد رضا سرشار از سوی کانون اندیشه جوان منتشر شد. این کتاب از سری کتابهای دانشجو و برای اولین بار توسط کانون اندیشه جوان انتشار یافته است.
این کتاب در دو فصل سامان یافته است که به بررسی حواشی و تبعات متن و نقد داستان کوتاه صادق هدایت می پردازد.
فصل اول با عنوان «داستان داش آکل» مباحثی چون «13 داستان (داش آکل)» و «31 معانی برخی واژه های خاص مورد استفاده در داستان (داش آکل)» را مورد واکاوی قرار می دهد.
«نقد داستان داش آکل» عنوان فصل دوم اثر مذکور است و مسائلی نظیر «عوامل جاذبه داستان (داش آکل)» و «مختصات کلی داستان» و «سیمای واقعی (داش آکل)» و «آیا (داش آکل) واجد جنبه ها ی نمادین است؟» و «برخی نکات جزئی تر ساختاری» در این فصل مورد بررسی قرار می گیرد.

شایان ذکر است کتاب «داش آکل» در شمارگان 2500 نسخه و با قیمت 1500 تومان در اختیار علاقمندان قرار دارد.

محمدرضا سرشار(رهگذر) سال ۱۳۳۲ در شهر کازرون متولد شده و دارای نشان درجه یک هنری(معادل دکتری) است.
راز شهرت صادق هدایت، نقد بوف کور، آن قصه که در کتاب‌ها آمده بود و آنک آن یتیم نظر کرده از جمله آثار منتشر شده محمدرضا سرشار (رهگذر) هستند که در کتابفروشی های دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و دیگر مراکز مرتبط در سراسر کشور قابل تهیه اند.

شنبه 28 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط