loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ سیزده حماسه هویزه

نویسندگان مرتبط : نصرت الله محمودزاده

کتاب «حماسه هویزه» شامل مجموعه خاطرات مستند نصرت‌الله محمودزاده درباره عملیات هویزه (16 دی ماه 1359)، توسط انتشارت جنات فکه و در فاصله یک ماه، به چاپ‌های دوازدهم و سیزدهم خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نسخه‌های منتشر شده از کتاب «حماسه هویزه» در نوبت دوازدهم تجدیدچاپ، به برگزاری یادواره شهدای هویزه در سبزوار اختصاص داده شده و چاپ سیزدهم نیز وارد بازار نشر خواهد شد.

کتاب «حماسه هویزه»، شامل مشاهدات عینی نصرت‌الله محمودزاده، از وقایع و رویداد‌های عملیات هویزه است. این کتاب نخستین بار در سال 1364 با مقدمه مقام معظم رهبری، توسط سپاه پاسداران به چاپ رسید و در نخستین دوره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس، به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

ارتش متجاوز صدام در آغاز جنگ تحمیلی با اشغال شمال و شرق هویزه آن را محاصره کرد. در عملیات آزادسازی این شهر، رزمنــدگـان به محل استقرار دشـمن در جنوب کرخه کور هجوم بردند و 800 نیروی عراقی را اسیر کردند. اما با شروع پاتک‌های سنگین دشمن، نیروهای خط مقدم عملیات که گروهی از پاسداران هویزه، حمیدیه و اهواز و همچنین گروهی از دانشجویان پیرو خط امام (ره) بودند، در محاصره قرار گرفتند و تعدادی از آنان، از جمله حسین علم الهدی، فرمانده سپاه هویزه به شهادت رسیدند.

کتاب «حماسه هویزه» در قطع رقعی و 83 صفحه و با مجموع شمارگان 10هزار نسخه و بهای 12 هزار ریال، توسط انتشارات فکه به چاپ‌های دوازدهم و سیزدهم خواهد رسید.

از این نویسنده کتاب «سفر سرخ» در فرئشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 2 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط