loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه شعر عاشورایی «طوفان واژه‌ها» نقد می‌شود

نویسندگان مرتبط : سید حمیدرضا برقعی

مجموعه شعر عاشورایی «طوفان واژه‌ها» سروده حمیدرضا برقعی، فردا‌ با حضور یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی مجاهدی، اسماعیل امینی و سعید حدادیان نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، «طوفان واژه‌ها» مجموعه شعر آیینی و عاشورایی حمیدرضا برقعی است که در قالب‌های غزل و غزل مثنوی و با دو تجربه در قالب‌های فراموش شده‌ای نظیر مربع ترکیب و بحر طویل سروده شده و به همراه مقدمه‌ای از محمدعلی مجاهدی روانه بازار کتاب شده است.
در جلسه نقد این اثر که امروز(چهارشنبه 9 دی) در محل سالن همایش‌های کانون اندیشه جوان برگزار می شود، یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی مجاهدی، اسماعیل امینی و سعید حدادیان با حضور سراینده کتاب به بررسی شعر عاشورایی و ویژگی‌های محتوایی و ادبی مجموعه شعر «طوفان واژه‌ها» خواهند پرداخت.
این جلسه راس ساعت 16 در محل کانون اندیشه جوان به نشانی: خیابان وصال، کوچه بهنام، پلاک 19 طبقه سوم برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

چهارشنبه 9 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط