loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتابهای «بهشتی در زمین» و «فراز و فرود صفویان»

همزمان با سومین هفته دی ماه سه کتاب «پیشگیری وضعی از بزهکاری»، «بهشتی در زمین» و «فراز و فرود صفویان» در حوزه‌های معرفتی و دینی از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و کانون اندیشه جوان منتشر خواهند شد.

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کتاب «پیشگیری وضعی از بزهکاری؛ با نگاهی به سیاست قضایی اسلام» نوشته سیدمحمود میرخلیلی را منتشر می‌کند. نخستین چاپ این اثر در شمارگان 2500 نسخه، 492 صفحه و بهای 65000 ریال در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین کانون اندیشه جوان کتابی درباره زندگی و اندیشه‌های شهید بهشتی را با عنوان «بهشتی در زمین» تألیف حسن ابراهیم‌زاده به چاپ خواهد رساند. این اثر در شمارگان 2500 نسخه، حدود 184 صفحه و بهایی معادل 20000 ریال منتشر می‌شود.

کتاب «فراز و فرود صفویان» اثری از دکتر منصور صفت‌گل نیز از سوی کانون اندیشه جوان در شمارگان 2500 نسخه، 216 صفحه و بهای 30000 ریال برای علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه تاریخ به چاپ می‌رسد.

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مجموعه آثارش در «طرح ولایت» که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شرکت دارد. بر اساس این طرح و با همکاری موسسه قدر ولایت، 300 نمایشگاه کتاب با عنوان «ولایت و انقلاب اسلامی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پنجشنبه 10 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط