loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی امام(ره) و انقلاب در دانشگاه‌ها

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم از راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در 100 دانشگاه تحت پوشش وزارت علوم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این مطلب گفت: این کتابخانه‌ها در راستای ترویج اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) برای دانشجویان و نسل جوان در دانشگاه‌‌های کشور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و آشنایی با این اندیشه‌های ناب و تاریخ چگونگی به وقع پیوستن این انقلاب، هدف اصلی راه‌اندازی این کتابخانه‌ها به شمار می‌آید.

اسلامی با اشاره به گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در این زمینه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب‌هایی با این موضوع را با بهای 50 میلیون تومان به وزارت علوم اهدا کرده است.

وی افزود: این کتاب‌ها در کتابخانه‌ها بر اساس معیارها و ضوابط مشخصی توزیع می‌شود و نخستین معیار میزان کتاب‌ها،‌ تعداد دانشجویان و جمعیت یک دانشگاه و سپس ظرفیت کتابخانه‌هاست.

اسلامی تصریح کرد: امیدواریم این کتابخانه در کنار تاسیس کتابخانه‌های پایداری و دفاع مقدس، دانشجویان ما را هر چه بیشتر با فرهنگ ایرانی و اسلامی آشنا کند.

به گفته مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم، توزیع این کتاب‌ها از هفته آینده در دانشگاه‌های کشور آغاز می‌شود.

جمعه 11 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط