loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقدیر از مواضع صریح و انقلابی آیت الله نوری همدانی

جمعی از طلاب، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات استان همدان، از مواضع صریح آیت الله نوری همدانی در دفاع از ولایت فقیه قدردرانی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمع کثیری از طلاب، روحانیون، اساتید، ائمه جمعه و جماعات استان همدان ظهر امروز ضمن سفر به شهر مقدس قم، و زیارت حرم کریمه اهل بیت، در بیت آیت الله نوری همدانی حضور یافته و از مواضع روشنگرانه و صریح این مرجع تقلید در دفاع از حریم ولایت فقیه و انقلاب اسلامی قدردانی و حمایت کردند.

روحانیون استان همدان با نصب پلاکاردهایی مبنی بر قدردانی از مواضع آیت الله نوری همدانی در دفتر این مرجع تقلید، حمایت خود را از مواضع وی اعلام داشتند.

طلاب و روحانیون همدانی با سر دادن شعارهایی از جمله: یاور رهبر ما خدا نگهدار تو، مرجع انقلابی تشکر تشکر، حامی مستضعفان - ولایت فقیه است، اساس نهضت ما - ولایت فقیه است، خامنه ای کوثر است - دشمن او ابتر است، ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام و رهبری، حمایت همه جانبه خود را از روشنگری های آیت الله نوری همدانی و همچنین بیانات اخیر ایشان نشان دادند.

این گزارش حاکی است آیت الله محمدی، امام جمعه شهر همدان نیز در این مراسم با قدردانی از مواضع آیت الله نوری همدانی گفت: مواضع اخیر این مرجع تقلید موج عظیمی در کشور و حتی دیگر کشورهای دنیا ایجاد کرده است.

وی گفت: این مرجع تقلید مایه افتخار و مباهات ولایت، انقلاب و نظام اسلامی و همچنین مایه فخر شهر همدان و مردم این دیار است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: به منظور قدردانی و اعلام حمایت از مواضع آیت الله نوری همدانی، جمع کثیری از مردم این استان، در روزهای آینده با سفر به شهر قم، حمایت خود را از ایشان نشان اعلام خواهند کرد.

آیت الله نوری همدانی نیز در این دیدار، ضمن انتقاد شدید از بیانیه اخیر برخی از سران فتنه خطاب به آنان گفت: با این بیانیه ها مردم را گول نزنید زیرا مردم ایران بصیرند و تا آخرین قطره خون خود طرفدار ولایت فقیه هستند و پرو بال استکبار را می شکنند.

در جلسه ای دیگر، جمعی از ائمه جماعات استان تهران با حضور در بیت آیت الله نوری همدانی از مواضع روشنگرانه و انقلابی این مرجع تقلید حمایت و قدردانی کردند.

جمع کثیری از ائمه جماعات تهران ظهر دیروز ضمن سفر به قم در بیت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید حضور یافته و از مواضع صریح اخیر ایشان در دفاع از حریم ولایت و انقلاب قدردانی کردند.

ائمه جماعات تهران در این دیدار با سردادن شعارهایی از قبیل مرجع انقلابی تشکر تشکر، ای رهبران فتنه این آخرین پیام است، رهبر ما کوثر است دشمن او ابتر است حمایت خود را از مواضع این مرجع تقلید اعلام داشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی مسئول امور رسیدگی به مساجد تهران نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن قدردانی از مواضع این مرجع تقلید اظهار داشت: یت الله نوری همدانی در حوادث اخیر بسیار زیبا و ارزشمند از نظام اسلامی دفاع کردند و به آنچه امام راحل فرموده بودند جامه عمل پوشاندند.

وی تصریح کرد: ما از شهر تهران به قم آمدیم تا از بیانات و همچنین مواضع اخیر این مرجع تقلید قدردانی نموده و حمایت خود را از ایشان اعلام داریم.

این نماینده مجلس دفاع از ولایت را بالاترین واجب دانست و گفت: آیت الله نوری همدانی به خوبی این موضوع را انجام دادند و البته نیازی هم به تشکر ما و امثال ما ندارند.

نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما در همین مسیر هستیم و سپاسگذار خداوند می باشیم که مراجع بزرگوار ما با این بینش از ولایت و انقلاب دفاع کردند.

گفتنی است ائمه جماعت تهران در این دیدار همچنین از رهنمودهای آیت الله نوری همدانی بهره گرفتند.

گفتی است مواضع انقلابی و روشنگری های صریح این مرجع تقلید در دفاع از اسلام ، انقلاب و ولایت مورد استقبال اقشار مختلف مردم کشور واقع شده و گروه های مختلفی از مردم با تماس تلفنی، ارسال نمابر، امضای طومار و حضور در دفتر این مرجع تقلید حمایت خود را از اقدامات انقلابی وی اعلام کردند.

آیت الله نوری همدانی در جلسه ای دیگر، ضمن انتقاد شدید از بیانیه اخیر برخی از سران فتنه خطاب به آنان گفت: با این بیانیه ها مردم را گول نزنید زیرا مردم ایران بصیرند و تا آخرین قطره خون خود طرفدار ولایت فقیه هستند و پرو بال استکبار را می شکنند.

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر دیروز طی سخنانی ضمن محکوم کردن اتفاقات روز عاشورا و همچنین شعارهای انحرافی سرداده شده توسط حامیان سران فتنه در مناسبت های مختلف، بیانیه اخیر برخی از سران فتنه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: دیروز بیانیه ای از طرف روسای حرمت شکنان منتشر شده است که من می خواهم نکاتی را در این خصوص بیان کنم تا اینها فکر نکنند مردم در برابر این گونه بیانیه ها تردید پیدا می کنند.

این مرجع تقلید افزود: یکی از سران فتنه در این بیانیه که منتشر شده است ناچار شده بگوید جریان عاشورا مربوط به ما نیست و به نحوی می خواهد مطالب را بیان کند تا مردم نسبت به سران فتنه نرمش پیدا کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به شعارهای انحرافی روز قدس و سیزده آبان تصریح کرد: طرفداران شما در آن روز شعار می دادند نه غزه نه لبنان، اما شما نگفتید اینها به ما مربوط نیست، مردمی که اینقدر فداکاری کردند و شعار مبنی بر حذف اسرائیل سر دادند اما متاسفانه هیچ وقت شما نیامده اید این شعارها و مواضع را تقبیح کنید.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم ادامه داد: حامیان شما شعار دادند جمهوری ایرانی اما باز هم شما هیچ گاه موضع گیری نکردید ما چندین دفعه از طرق مختلف از جمله رسانه ها و صداو سیما دیدیم و شنیدیم که مرگ بر اصل ولایت فقیه در عاشورای حسینی سر داده شد شما این شعارها را می شنیدید ولی هیچ گاه موضع گیری نکردید که ما این شعارها را قبول نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمایت کشورهای استکباری از سران فتنه خطاب به آنان گفت: کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و ... از شما حمایت می کنند، سخنان شما خوراک این کشورها است، اما شما هیچ گاه اعلام موضع نکردید و به اینها چراغ سبز نشان می دهید.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه با این بیانیه ها مردم را گول نزنید، از حضور حماسی و پر شور مردم در دفاع از حریم ولایت قدردانی کرد و افزود: مردم ما بصیر هستند و تا آخرین قطره خون خود طرفدار ولایت فقیه خواهند ماند و پر و بال استکبار را در هم می ریزند تا حضرت مهدی (عج) ظهور کند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مدیریت مطلوب حضرت آیت الله خامنه ای بعد از امام راحل اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای از لحاظ شجاعت و شایستگی بسیار کامل هستند و با قدرت تمام بیست سال این نظام را به خوبی اداره کرده اند.

وی یاد آور شد : در ظرف این سی سال پیشرفت های بسیاری عاید کشور ما شده است و حضرت آیت الله خامنه ای به خوبی کشتی انقلاب را در دریای متلاطم به حرکت در آوردند.

وی با بیان اینکه من به عنوان یک طلبه دفاع از حریم ولایت فقیه را وظیفه خود می دانم تاکید کرد: مردم ایران نیز به ولایت علاقه مند هستند و بارها اعلام کرده اند با خون و جانمان حاضریم این راه را ادامه داده و ولایت فقیه را حفظ کنیم.

آیت الله نوری همدانی حرمت شکنی روز عاشورا را نوعی بدعت دانست و با بیان اینکه هیچ عالمی نباید در برابر این جریان سکوت کند گفت: چه بدعتی بالاتر از اینکه یکی از اصول اساسی ما را بخواهند از ما بگیرند و یا اینکه در روز عاشورای حسینی که همه عزادار هستند حرمت شکنی نمایند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با بودن ولی فقیه دشمنان ما مایوس هستند بیان داشت: دشمنان به دلیل ضربه خوردن از انقلاب و این که انقلاب جلوی منافع آنان را در کشور گرفته است همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با تاکید بر ضرورت پایبندی به ولایت فقیه افزود: ما در این راه حاضریم تا آخرین قطره خون جان بدهیم تا ولایت فقیه حفظ شود.

یکشنبه 13 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط