loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«اسماعیل 2» در راه است

نویسندگان مرتبط : امیرحسین فردی

«امیر حسین فردی» نویسنده رمان «اسماعیل» از احتمال انتشار دومین جلد این رمان تا پایان تابستان 89 خبرداد.
این نویسنده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: رمان «اسماعیل 2» به پایان رسیده است و برای بار دوم آنرا بازنویسی می‌کنم و فکر کنم با این مشغله‌هایی که دارم، آخر تابستان سال 89 این رمان به پایان برسد و منتشر شود.
دبیر جایزه ادبی شهید غنی‌پور درباره اینکه این جایزه در چه مرحله‌ایست، عنوان کرد: داوری‌ها در حال اتمام است و جایزه مثل هر سال اسفندماه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: اسامی داوران مانند هر سال قبل از اهدای جوایز اعلام خواهد شد. ما در سال 86 برای جایزه شهید غنی‌پورِ امسال، آثار سال 85 را بررسی کردیم. آثار را خودمان گردآوری می‌کنیم به این صورت که دوستان ما در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب اقدام به جمع‌آوری آثار می‌کنند و منتظر ناشر و نویسنده نمی‌مانند.
فردی ادامه داد: جایزه شهید غنی‌پور امسال در بخش‌های ادبیات داستانی نوجوان، داستان بزرگسال با گرایش دفاع مقدس و آزاد و زندگی نامه‌های داستانی برگزار می‌شود .
مسئول ستاد جشن بزرگ داستان انقلاب درباره این جشنواره نیز اظهار داشت: کارت‌ها در حال ارسال است و داوری‌های مقدماتی شروع شده است.
فردی در پاسخ به این پرسش که آیا جوایز ادبی شهید غنی‌پور و جشن داستان انقلاب به خصوص در مورد داوری‌ها که سلایق یکسانند، موازی با هم عمل نمی‌کنند، گفت: البته موضوع آنها فرق می‌کند. یکی مربوط به انقلاب اسلامی و دیگری بیشتر در حوزه دفاع مقدس است ولی حق با شماست شاید چون یکنفر باید دو کار را انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: البته داوری‌ها یکسان نیستند، اما اینکه یک سلیقه در هر دو اعمال می‌شود ناگزیر است.

چهارشنبه 16 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط