loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پژوهشی در آیین مسیحیت

بررسی آموزه‌ها و سیر تحریف دین مسیحیت همراه با نگرشی بر استعمارگری سردمداران این آیین در کتابی موسوم به «پژوهشی در آیین مسیحیت» به قلم کامل خیرخواه از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر با تکیه بر منابع معتبر می‌کوشد پژوهشی عمیق درباره مسیحیت، چگونگی تحریف و نیز استعمارگری سردمداران این آیین، اطلاعات نوینی را در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان این حوزه قرار دهد.

مسیحیت یکی از ادیان مهم آسمانی، مروج توحید، یکتاپرستی و ارزش‌های الهی است، اما به تدریج به دست هواپرستان تحریف شد و برخی تعالیم آن به انحراف گرایید.

با ظهور اسلام، این مکتب منسوخ شد و با طلوع خورشید «اسلام» به عنوان دین کامل الهی، همه انسان‌ها و پیروان سایر ادیان موظف به تبعیت از دستورهای آن شدند، اما عوامل گمراهی، با عدم پیروی از دین اسلام و تمسک به آیین مسیحیت تحریف شده، دست به اغواگری زدند. به ویژه در سده‌های اخیر، مسیحیت تحریف و به ابزاری برای استثمار ملت‌ها تبدیل ‌شد.

نخستین چاپ کتاب «پژوهشی در آیین مسیحیت» از سوی موسسه بوستان کتاب در شمارگان 1500 نسخه، 376 صفحه، قطع وزیری و جلد شومیز به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

پنجشنبه 24 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط